fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לימוד עצמי: תושבת נצרת למדה נהיגה בנוף הגליל אצל… אביה

מבדיקה עולה שהנהגת קטינה כבת 17 תושבת נצרת, שמעולם לא הוציאה רישיון נהיגה ומתחקור עולה כי היא נהגה על מנת להתנסות בחוויית הנהיגה, כחלק מההכנה לפני התחלת שיעורי נהיגה
שלט לימוד נהיגה (צילום: דורון גולן)
שלט לימוד נהיגה (צילום: דורון גולן)

במהלך סיור שיגרתי של שוטרי משטרת נוף הגליל ביום שישי האחרון, בשעות הבוקר המוקדמות, הבחינו השוטרים ברכב שנוסע בתוך חניון ברחוב אריאל שרון, ברכב ובו נהגת ונוסע. הנהגת עוררה את חשדם של השוטרים, שהורו לרכב לעצור לבדיקת רישיונות.

מבדיקה עולה שהנהגת קטינה כבת 17 תושבת נצרת, שמעולם לא הוציאה רישיון נהיגה ומתחקור עולה כי היא נהגה על מנת להתנסות בחוויית הנהיגה, כחלק מההכנה לפני התחלת שיעורי נהיגה.

האב והבת זומנו לשמוע

האב בשנות ה- 40 לחייו, שעל פי החשד ישב לצידה והרשה לבתו לנהוג עוכב יחד עם בתו, הרכב נתפס, כנגד הבת הקטינה נרשם דוח הזמנה לדין והאב שעל פי החשד אפשר לבתו לנהוג ייחקר בהמשך.

המעורבים זומנו לשימוע בפני קצין משטרה ובסיום השימוע הוחלט על תפיסת הרכב ל- 30 יום במגרש משטרתי.

כחלק מתכנית העבודה של משרד התנועה, הוגברה האכיפה כנגד נהגים חדשים וכנגד צעירים שנוהגים ללא רישיון נהיגה ושעלולים לסכן בנהיגתם את משתמשי הדרך.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות