fbpx
Nazareth, IL
22°
Partly Cloudy
7h8h9h10h11h
23°C
24°C
26°C
28°C
29°C

יוסי דוד מנוף הגליל נבחר להנהלה הארצית של ארגון א.מ.י.ר.

יוסי דוד: "שמח על הבחירה בי, אני פעיל כבר המון שנים ובהתנדבות למען העולים מרומניה, זו עלייה איכותית שהשתלבה היטב במדינת ישראל וצריכה לקבל את הכבוד הראוי לה"
למען הקהילה. יוסי דוד עם הנכדים (צילום עצמי)

יקיר העיר נוף הגליל יו"ר הסתדרות הגמלאים בעמקים, יוסי דוד, מונה השבוע לחבר בהנהלה הארצית של א.מ.י.ר. ארצי של עולי רומניה שבראשו עומד חבר הכנסת לשעבר מיכה חריש.

ארגון א.מ.י.ר. שם לו למטרה להנציח את ההיסטוריה של יהדות רומניה בכל אמצעי ודרך אפשריים ובכלל זה להיות ארגון-על עבור רוב הארגונים הקיימים של יוצאי רומניה הפעילים בישראל, לפעול בשמם ולמענם מול מוסדות רלוונטיים בארץ ובחו"ל, להעלות את קרנה של הקהילה ולדאוג לאינטרסים המשותפים.

סה"כ עלו במהלך השנים מרומניה לישראל כ – 400,000 יהודים.

פלוט מעניק ליקיר העיר יוסי דוד (צילום ישראל פרץ)
ראש העיר פלוט מעניק ליקיר העיר יוסי דוד (צילום ישראל פרץ)

פעיל ותיק ומוכר

יוסי דוד הוא פעיל וותיק ומוכר במסגרת התאחדות עולי רומניה, משם הגיע עם משפחתו כילד בן 9 בשנת 1961 מעיר הבירה בוקרשט. דוד נבחר כנציג העמק בארגון בו שימש בעבר מזכיר מועצת הפועלים בשנות ה- 90, משה יצחק. גם ראש העיר המיתולוגי לשעבר, מנחם אריאב, היה פעיל בארגון.

יוסי דוד: "שמח על הבחירה בי, אני פעיל כבר המון שנים ובהתנדבות למען העולים מרומניה, זו עלייה איכותית שהשתלבה היטב במדינת ישראל וצריכה לקבל את הכבוד הראוי לה. הצטרפתי כדי לשמר את הקשר עם הקהילה הרומנית שחיה בארץ. אעזור לחברי הקהילה גם בנושאים באישיים, המספר שלי מוכר וכולם מוזמנים להתקשר"".

אהבתם? שתפו!

מומלץ לקריאה

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות