fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חכם מה הוא אומר: הנדסאי תעשייה וניהול והרבה יותר

סטודנטים שנה ב' במגמת תעשייה וניהול, בתרגיל על עבודת צוות במסגרת קורס העוסק במיומנויות ניהול שונות. צילום: דוברות המכללה

הבונוס המיוחד לסטודנטים במגמת הנדסת תעשייה וניהול הוא קורס של פיתוח מיומנויות ניהוליות, כמו אסרטיביות, ניהול זמן, עבודת צוות ועוד.
איתן מורג, מנהל מגמת תעשייה וניהול: "לזה בדיוק אני מתכוון כשאני אומר שההנדסאים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, זה הרבה יותר, זוהי מתנה מיוחדת ובונוס של רכישת כלים ניהוליים משמעותיים."

בונוס מיוחד וערך נוסף לסטודנטים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, במגמת הנדסת תעשייה וניהול, קורס מיומנויות ניהול משמעותי המעניק כלים ניהוליים להמשך התפתחות העובד בתפקידיו השונים כולל הניהוליים.
איתן מורג, מנהל מגמת תעשייה וניהול שיתף: "מדובר בקורס, במסגרת הלימודים, הנושא את השם, ניהול זמן וממשקים במערכת הארגונית ועוסק יותר בהתנהלות והתנהגות אנשים תוך דגש על ניהול ומיומנויות ניהול."

יצוין כי בקורס ייחודי זה מושם דגש על תקשורת בין אישית, התקשורת בין המנהל לעובדיו ולממונים עליו, דרכי העברת מסרים, ניהול זמן, אסרטיביות, עבודת צוות.
"אני מדגיש בפני הסטודנטים כי מיומנויות ניהוליות אלה נדרשות גם בחיים עצמם, משפחה, חברים, שכנים וכיו"ב.
לצד הלימוד העיוני תיאורטי מתקיימות גם סדנאות חווייתיות המטמיעות את חשיבות הכלים הניהוליים".
מרב ששון אמויאל, מנכ"לית המכללה: "תיק הכלים הניהוליים אותו מקבלים הסטודנטים הוא תיק ביצועי ושימושי להתפתחות במקצוע, ולחיים בכלל, זוהי המשמעות של הנדסאים והרבה יותר של המכללה הטכנולוגית נוף הגליל."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות