fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש בנוף הגליל: משמר השכונה

עיריית נוף הגליל מגייסת את תושביה לקחת חלק בפעילות מערך הביטחון העירוני באמצעות התנדבות ל"משמר השכונה"
עומדים על המשמר. צילום: דוברות
עומדים על המשמר. צילום: דוברות

"משמר השכונה" הראשון בנוף הגליל מוקם בימים אלה ביוזמת ראש העיר רונן פלוט וועדת הביטחון של מועצת העיר. 

המשמר יפעל על פי עקרונות מנחים במטרה להוות נוכחות ולשמש כעיניים נוספות למערכת האכיפה והביטחון העירוניים בזמן שאלה נמצאים במשימות אחרות בעיר.  

בתחילת השבוע פרסמה העירייה קול קורא לתושבים מעל גיל 21 להצטרף לפעילות ההתנדבותית של "משמר השכונה" ולהיות שותפים במאמץ העירוני לחזק את תחושת הביטחון לצד פעילותם של יחידות השיטור והפיקוח.

"המטרה היא בעיקר מניעה והבלטת הנוכחות בשטח"

"בלתי אפשרי להעמיד שוטר ופקח בכל פינה בעיר, בכל נקודת זמן", הסביר ראש העיר פלוט וציין כי עצם הנוכחות והנראות של התושבים עצמם בסיורים בשכונות מגוריהם במסגרת פעילות "משמר השכונה" הינה מכפיל כוח עבור יחידות הביטחון וזאת בנוסף לערך המוסף בעצם המעורבות בקהילה.

 משמר השכונה יוצא לדרך בשלב ראשון כפיילוט באמצעות וועדת הביטחון של העירייה, בראשות חבר מועצה דוד שינאן וקב"ט העירייה ארז אטיאס. "המתנדבים יעברו הכשרה ייעודית ויצוידו בכלים הנדרשים לביצוע משימותיהם כאשר המטרה היא בעיקר מניעה והבלטת הנוכחות בשטח", הסביר דוד שינאן והוסיף כי המתנדבים יצוידו בצ'קלקות ואפוד זוהר, שיסופקו על ידי אגף הביטחון בעירייה.

ראש העיר רונן פלוט אמר כי העירייה משקיעה משאבים אדירים בחיזוק תחושת הביטחון של התושבים לצד פעילות המשטרה בשוטף.

לדבריו, לפעילות "משמר השכונה" יש ערך חברתי וחינוכי חשוב שנעוץ בהירתמות של התושבים לקחת חלק במאמץ העירוני מתוך תחושת אחריות, שותפות וגאוות יחידה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות