fbpx
Nazareth, IL
33°
Sunny
14h15h16h17h18h
33°C
33°C
32°C
31°C
30°C

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן קיימה ישיבת עבודה בנוף הגליל

צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

הישיבה התקיימה בשעה מוקדמת של הבוקר, על מנת שהשרה תספיק להשתתף בישיבת הממשלה הקבועה בימי ראשון

ישיבת העבודה עם השרה להגנת הסביבה עסקה התקיימה בשעה 08:00 בבוקר, שעה לא שגרתית לביקורי שרים בצפון, אולם השרה ביקשה להקדים את הגעתה על מנת שתספיק להשתתף בישיבת הממשלה בירושלים.
חלקה הראשון של הישיבה עסק בנושאים הקשורים לפעילות אשכול גליל עמקים, בהשתתפות הצוות המקצועי במשרדה, הממונה על המחוז במשרד הפנים, עינב פרץ וחברי הנהלת האשכול בתוכם ראשי המועצות האזוריות עמק יזרעאל ומגידו. ראש העיר, רונן פלוט המשמש בתפקיד יו"ר האשכול (בהתנדבות) הציג את הצורך בגיבוש פתרונות אזוריים לבעיות פינוי הפסולת והצורך הדחוף בהקמת תחנת קצה. פלוט ציין ראשת המועצה האזורית עמק יזרעאל, שלומית שיחור רייכמן הרימה את הכפפה והודיעה על נכונותה להקים את התחנה בשטח המועצה אולם הדבר דורש סיוע ובמימון המשרד להגנת הסביבה.
השרה סילמן אמרה כי היא תומכת בהחלטה העומדת בקנה אחד עם מדיניות משרדה. :"אנו נקצה את כל המשאבים הנדרשים להקמת התחנה" אמרה וציינה כי האני מאמין שלה הוא שיתוף הרשויות והפקת רווחים עבורן לטובת שיפור איכות חיי התושבים ושמירה על הסביבה. "המטרה המרכזית של המשרד היא החיבור לרשויות המקומיות ובאמצעותן לגעת בתושבים ולשנות את המציאות שלהם להיות טובה יותר"
בחלקה השני של הישיבה הציגה השרה סטטוס טיפול בבקשות עיריית נוף הגליל להחלפת מכולות האשפה הישנות (צפרדעים) בפחים חדשים, טיפול במרכזי המחזור והקצאת משאבים לחינוך סביבתי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות