fbpx
Nazareth, IL
32°
Sunny
14h15h16h17h18h
33°C
33°C
32°C
30°C
29°C

האם מבית חולים הסקוטי בנצרת תצא הבשורה לנגיף הקורונה?

על פי ממצאי הביניים במחקר, שימוש בתוסף  מונע בין היתר גם את הצורך בהרדמה והנשמה בקרב חולים בסיכון גבוה עם היסטוריה רפואית מורכבת, כגון מחלות כליות, סוכרת, השמנת יתר ועוד
בדיקת קורונה

תוצאות ביניים של מחקר רפואי שלב 2 שנערך בבית החולים הלל יפה בחדרה ובבית החולים הסקוטי בנצרת, מגלה כי שימוש בתוסף חדשני על ידי חולי קורונה גורם להקלה משמעותית בסימפטומים, ומצמצם את כמות החולים שמתאשפזים בבתי חולים בגלל תופעות פיזיות קשות, לרבות קשיי נשימה. התוסף נמצא בשלבי רישום כתרופה.

על פי ממצאי הביניים במחקר, שימוש בתוסף  מונע בין היתר גם את הצורך בהרדמה והנשמה בקרב חולים בסיכון גבוה עם היסטוריה רפואית מורכבת, כגון מחלות כליות, סוכרת, השמנת יתר ועוד. חשוב לציין כי חולים שנטלו את התוסף לא סבלו מתופעות לוואי כלשהן, מה שמעיד על בטיחות השימוש בו. המוצר מגיע כתרסיס להתזה מתחת ללשון.

"מאוד מרוצים מהתוצאות"

רובי זומר, ישראלי המכהן כמייסד שותף ומנכ"ל MGC Pharma, הנסחרת בבורסה האוסטרלית: "אנו מאד מרוצים מתוצאות הביניים של שלב II של ה-ArtemiC אשר עד כה עמדו בכל נקודות הקצה החשובות תוך הפגנת בטיחות בטיפול בבני אדם. תוצאות אלו, בשילוב עם התוצאות הטרום קליניות האחרונות שלנו, הנן חשובות לתכנון הפרוטוקולים והמחקרים לניסוי רפואי שלב IIb הבא שלנו".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות