fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהשקעה של כ-1.8 מיליון שקל: החלו העבודות למועדון קהילתי חדש בכפר נאעורה

המועדון החדש שצפוי להיפתח בסוף הרבעון השלישי של שנת 2021, יכלול חלל של 270 מ"ר לטובת חוגים, הרצאות ופעילויות תרבות והעשרה.
מועדון נוער חדש בנאעורה. צילום: דוברות המועצה האזורית גלבוע
מועדון נוער חדש בנאעורה. צילום: דוברות המועצה האזורית גלבוע

רגע מרגש ודרך מצוינת לציין את תנופת הבניה והפיתוח בגלבוע, נרשם השבוע בכפר נאעורה, בעקבות תחילת העבודות להקמת מועדון נוער קהילתי חדש.

פרויקט זה נוצר כחלק מהפעילות בתחום הבינוי והתשתיות שמבצעת המועצה בישובים, אשר נעשים בתשומת לב לקידום פעילויות קהילתיות, ומסגרות חינוכיות עבור הילדים והנוער, וכחלק מתשומת הלב והקשב למאוויים בקהילות השונות.

"הפיתוח בתוך הישובים, נעשה ביחד ובשיתוף פעולה עם כל הגורמים". אומר עובד נור, ראש המועצה.

"המועדון החדש יעמוד לטובת הפעילות של החינוך הבלתי-פורמלי בנאעורה, ויוסיף מרחבי פעילות לחוגים, אך לא רק, כאשר הוא יעמוד לטובת הקהילה לצורך פעילויות תרבות והעשרה עבור כל תושבי נאעורה. זהו עוד ביטוי מעשי למדיניות הפיתוח של המועצה, וזה מצליח, פרויקט אחר פרויקט.", הוסיף נור.

העבודות צפויות להימשך עד הרבעון השלישי של שנת 2021

בהשקעה כוללת של כ-1.8 מיליון ש', יבוצעו במקום עבודות מרובות שיכללו הקמת מבנה חדש בגודל של 270 מ"ר, ובו חלל גדול להתכנסות, ועוד חדרים להנהלת נאעורה, חניה, שירותים, ומרחב מוגן.

בסיומם של העבודות, ישקפו תוספת משמעותית של מרחב פעילות לחוגים, הרצאות ופעילויות תרבות והעשרה לרווחת התושבים.

ההשקעה הכספית בהקמת המגרשים לא הגיעה בדרך "סטנדרטית", אלא הושגה בזכות התעקשותה של המועצה לכלול את ערבי הגלבוע, בהחלטה 922 של הממשלה, המשקפת השקעה במגזר הערבי, וביחד עם משרד השיכון, והשקעה של המועצה, הועמד התקציב הראוי לפרויקט.

במוא"ז הגלבוע מדגישים כיצד גם בפרויקט זה, כמו כל מיזם תשתית חדש בגלבוע, בא לידי ביטוי תהליך מרגש של שיתוף פעולה מוצלח עם הנהגת הישוב, שנרתמה במלוא המרץ, לביצוע מוצלח של הפרויקט.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות