fbpx
Nazareth, IL
22°
Fair
6h7h8h9h10h
22°C
23°C
24°C
26°C
28°C

אחרי עשרות שנים ובשל המצב: 'דיסקו חן' בנוף הגליל סוגר את שעריו

"יש לי ציוד ב- 150 אלף שקל שזרוק על הרצפה. מה אעשה איתו? אנסה למכור, מה שלא  ילך פשוט אתרום. כואב לי הלב על הציוד הזה, שהלך איתי עשרות שנים ושימח את הילדים. רק לפני הקורונה קניתי בובות חדשות ועכשיו הכל יורד לטמיון".
סוף הדרך. מאיר זנו

"בצער רב ועם המון עצב בלב, אני מודיע בזאת על סגירת העסק שלי", אומר מאיר זנו מנוף הגליל, האיש שלפני 27 שנים הקים את 'דיסקו חן' (על שם בת הזקונים שלו)  ויחד עם ילדיו שהופיעו אתו עשה שמח לאלפי  ילדים.

עוד לפני התפרצות נגיף הקורונה הוא עבר תאונה שהשביתה אותו מפעילות. "כשרציתי לחזור כבר לא היה לאיפה", אומר זנו בכאב רב.

הציוד שלו, איתו עבד במשך שנים רבות נמצא במחסן על הרצפה ולא מתוחזק כראוי. "המשכתי לשלם ביטוח כי האמנתי שהמצב ישתפר, שנחזור לעבוד ונצא מזה, אבל לצערי זה לא קרה", הוא אומר, "כואב לי הלב שלילדי העיר והעמק כבר לא תהיה כתובת. במשך שנים הייתי הכתובת שלהם ועכשיו אני נאלץ לסגור את העסק".

לדברי זנו, "במשך השנים הופעתי עם הילדים שלי באלפי אירועים, ימי הולדת. הופעתי בהתנדבות בבתי חולים, בפני שוטרים, בפני חיילים ואיפה לא, עצוב לי בלב לסגור את מפעל החיים שלי, אבל אין לי ברירה. זו החלטה שהתקבלה לאחר שיקול דעת והמון התלבטויות. אני לא עובד כבר כמעט שנה. בתקופת הקורונה לא היה לי אפילו אירוע אחד. זה מצב בלתי נסבל והגעתי למסקנה שאני לא יכול להמשיך כך".

ציוד ב- 150 אלף שקל זרוק

מאיר זנו, האיש שתמיד היה שמח, מתנדב בקהילה, אומר ששמחת החיים נלקחה ממנו בחודשים האחרונים. "יש לי ציוד ב- 150 אלף שקל שזרוק על הרצפה. מה אעשה איתו? אנסה למכור, מה שלא  ילך פשוט אתרום. כואב לי הלב על הציוד הזה, שהלך איתי עשרות שנים ושימח את הילדים. רק לפני הקורונה קניתי בובות חדשות ועכשיו הכל יורד לטמיון".

מאיר זנו מסכם ואומר: "הופעתי בפני המון ילדים, עכשיו כשאני סוגר את העסק, אני מבקש סליחה ממי שלא הספקתי להופיע אצל באירוע ולא זכיתי לשמח אותו".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

מומלץ לקריאה

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות