fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: דרישת שלום מהבידוד

בשעה טובה: אדם זינו מנהריה מסיים הערב את הבידוד בביתו בנהריה. מה עבר עליו ועל אשתו בשבועיים האחרונים בבית?
אדם זינו מנהריה מסיים 14 יום בבידוד. צילום: פרטי
אדם זינו מנהריה מסיים 14 יום בבידוד. צילום: פרטי

דרישת שלום מאדם זינו, נשוי פלוס ילדה, מנהריה, חזר לפני כשלושה שבועות מטיול רומנטי בן חמישה ימים בפאריז, יומיים לפני שהורה משרד הבריאות לחוזרים מצרפת להיכנס בבידוד, כפעולת מניעה להתפשטות נגיף הקורונה. הם שבו לארץ ברכבת מנתב"ג לנהריה, ושבו לביתם. יומיים אחר כך, כאמור, נאלצו להיכנס לבידוד למשך ארבעה עשר יום.

"ברגע שיצאה ההוראה, חזרנו הביתה ונכנסנו לבידוד" מספר זינו. "לפני כן, בדקנו עם משרד הבריאות לגבי ההתנהלות עם בתנו בת השלוש. לשמחתי, הם אמרו שאין בעיה שהיא תשהה איתנו. כרגע, מגיעה בייביסיטר שלוקחת אותה לגן. היא מחכה לנו למטה ואנחנו מעבירים לה את הילדה בזהירות, כך שאנחנו לא מתקרבים ואין סכנת הידבקות".

כמו עשרות אלפי אנשים בישראל, גם הזוג זינו נמצאים בסיטואציה לא פשוטה, במסגרתה הם נאלצים לשהות בבית 24 שעות ביממה ולהעביר את הזמן, הכי טוב שאפשר.

"אנחנו כמעט רוב היום עובדים מהבית. אני מהנדס מכונות בחברה במעלות. לקחתי את המחשב האישי של העבודה הביתה, יחד עם חצי משרד, לפני שיצאתי לבידוד. אני מעדיף להעביר את הזמן בעבודה כמה שיותר."

ידוע כי שהות כל כך ארוכה עם בני הזוג, עלולה להוביל ל"פיצוצים" בשותפות הזוגית, אבל את זינו זה לא מטריד.

"ללא ספק זה לא פשוט להיות יחד 24 שעות, שבועיים ברצף, אבל לשמחתי, גם אשתי עובדת מהבית, כך שאנחנו אוכלים יחד ארוחת בוקר, ואז כל אחד פונה לעיסוקיו. התחלתי גם לצפות עכשיו בסדרה החדשה סטריינג'ר בנטפליקס, כך שהמצב לא כזה גרוע."

בני הזוג זינו מסיימים את הבידוד הערב, ויש מסר אחד שחשוב להם להעביר לכל מי שעדיין נמצא בחוץ (כי מי יודע מתי יחליטו להכניס את כולנו לבידוד בבתים):

"אם אמרו למישהו להיות בבידוד חשוב מאוד שיישאר שם. שמעתי על לא מעט אנשים שלא מקפידים על הבידוד, יוצאים מהבית ומסכנים אנשים אחרים. יש להם אחריות – אז שיישמו אותה על הצד הטוב ביותר".

 

קראו עוד בחדשות נהריה והסביבה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות