fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חניתה צרפתי: תוצאה של צפייה במין מעוות

עמק חפר: מפגשים עם ההורים כדי לקדם שיח על מיניות עם בני הנוער
חניתה צרפתי

בעקבות ארועי המין של בני הנוער באיה נאפה בקפריסין ומקרי האונס שקרו לאחרונה החליטו במחלקת הנוער של עמק חפר לקיים מפגשים עם ההורים ולקדם שיח עם ילדים ובני נוער בנושא מיניות. במחלקת נוער עמק חפר שארגנו את המפגשים ברכו על ההיענות הגדולה של תושבי המועצה, והביאו תקווה כי שיח מהסוג  הזה ייתן לילדים ולבני הנוער כלים להתמודד מול מצבים שונים. ההרצאות התקיימו בשיתוף עם מרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית.

חניתה צרפתי מורה למיניות נשיות וארוטיקה מכפר מונאש עוזרת לנשים להתחבר לחכמת הגוף שלהן ומלמדת זוגות להרגיש אחד את השני מהמקום הכי אינטימי עמוק, מענג ומרפא.

"התנהגות בני הנוער בקפריסין היא תולדה ישירה של הצפיה במין מעוות בפורנו. בסרטים אלה אין מקום לאינטימיות אלא החפצה של הגוף הנשי בסוג של אלימות. הנשים נראות כנהנות אבל זה לא מה שקורה בפועל". מה גם שבתרבות המערב המון אנשים סובלים מחרדת אינטימיות ולכן הם מתקתקים את המין, אך האנטומיה של האישה דורשת יותר יותר התעוררות, יותר אינטימיות ואת זה רק האישה יכולה ללמד, ע"י החיבור לעצמה"

האם הגברים האלה יתנהגו אחרת עם נשותיהן בעתיד?

"הגסות והכוחנות מתחילה בחינוך בבית. ילדים רואים את המסרים שמעבירים אליהם ההורים שלהם, את היחס של האב אל האם ואל גופה, ואת מקומה של האמא בבית והכבוד אליה. הרבה מהמין שנצרך בתרבות המערב הוא של החצנה, אורגיות, מענה מיידי לרעב שלא ניתן לספק אותו ע"י פורנו, ע"י סטוצים או ע"י צעצועי מין, ולא ע"י מיניות אינטימית וארוטית".

אנשים האשימו את הבחורה הבריטית על כך שהסכימה.

"בל נשכח שנשים משתמשות במיניות שלהן לא תמיד באופן שמיטיב איתן, כי לא מלמדים אותנו, להתחבר לגוף שלנו. דרך המיניות הרבה נשים מבקשות לחוש חום, אהבה, חיבוק ולהרגיש שייכות. ובמין מזדמן, מין שאין בו הקשבה, או מין מנצל, נשים מקבלות בדיוק את התחושה ההפוכה- ניכור, בדידות וכאב.  וזה התפקיד של הנשים, ללמוד ולהבין שיש לנו עוצמה בתוך הגוף,  שראויה שנשתמש בה בחכמה, לחקור ולגלות את המיניות שלנו מחדש.

האחריות על הגוף הנשי הוא של האישה בעצמה.  היא צריכה ללמוד להתחבר ולכבד את גופה לכבד את הקצב שלה ורק היא זו שתעדן את הגבר ותלמד אותו את סודות המיניות המענגת. בעידן המודרני מעבר לזה שהוא עמוס ולחוץ שלכאורה המיניות מאוד פתוחה בו, אנחנו לא נוגעים בעומק המיניות, התרבות לא מעודדת לגעת בעומק, היא מעודדת אותנו לחוות כמה שיותר מהר, חזק וכמה שיותר בכלל, התרבות מעודדת אותנו לתקתק את החיים בעוצמות ולפעמים בגסות וכאן אנחנו מפספסים את עוצמות המניות, כי בעומק ובעדינות של המיניות נמצא כל העונג".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות