fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בגלל הקורונה: יבוטל קרנבל פורים בנתניה

אהרון אורגד: הבשורה הטובה היא שאת כל מה שהכנו לקרנבל בפורים, אנו שומרים למופע גדול בתחילת החופשה הגדולה בחודש יולי, כולל הופעות האמנים, התזמורות והלהקות. נפצה את ילדי העיר ומעז ייצא מתוק.
הקורונה בישראל | פורים בנתניה. דימה דורף, נורית מוזס
הקורונה בישראל | פורים בנתניה. דימה דורף, נורית מוזס

בהתאם להוראות משרד הבריאות בנושא התגוננות מפני נגיף הקורונה בישראל, הנחתה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, את כל הגורמים המקצועיים בעירייה לפעול עפ"י הנדרש ולא לקיים אירועים המוניים והתקהלויות מעל 5,000 איש.

בהתאם לכך, קרנבל פורים שתוכנן ל-10 במרץ בהרצל סטריט ובכיכר העצמאות – מבוטל.
כמו כן, מסיבת הנוער שאמורה היתה להתקיים ביום ראשון ה-8 במרץ אף היא מבוטלת.

יתר אירועי פורים ואירועי שבוע האישה, מתקיימים בשלב זה כסדרם.

יצויין כי העירייה גיבשה פורום בריאות עירוני, המקיים הערכות מצב שוטפות, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

במסגרת זו, התקיים היום (יום חמישי) דיון בראשותו של מנכ"ל העירייה והצוות המקצועי ובתחילת השבוע הבא ייערך דיון נוסף, בשיתוף נציגים ממד"א, משטרת ישראל ומשרד הבריאות.

הציבור מתבקש להתעדכן באתר האינטרנט העירוני, בפייסבוק העירוני ובאמצעי התקשורת השונים.

כמו כן, מתבקש הציבור לגלות אחריות ולהשמע להוראות משרד הבריאות כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה.

אהרון אורגד צילום בני טפירו
אהרון אורגד צילום בני טפירו

אהרון אורגד, המשנה לראש העיר והממונה על התרבות והאירועים הנתניה: "ביטלנו את קרנבל פורים המרכזי ואת אירועי הנוער בכיכר העצמאות כי לאירועים אלה היו צפויים להגיע אלפים, וכמובן שהבריאות לפני הכל ולא נסכן את תושבינו. עשינו זאת בכאב לב אבל אין ברירה. יחד עם זאת יש שתי בשורות טובות, ראשית, כל האירועים של המרכזים הקהילתיים בשכונות מתקיימים כסידרם ובתקווה שלא תהיינה החמרה בהנחיות. אם חלילה יהיו הנחיות חדשות וחמורות יותר כמובן שנעדכן בכל האמצעים העומדים לרשותנו. גם תחרות התחפושות העירונית שהיתה אמורה להתקיים בכיכר תתקיים ביום פורים באירוע הקטן יותר של המרכז הקהילתי בקריית בשרון שיארח את הזוכים מהתחרויות ברחבי העיר. הבשורה הטובה השניה היא שאת כל מה שהכנו לקרנבל בפורים, אנו שומרים למופע גדול בתחילת החופשה הגדולה בחודש יולי, כולל הופעות האמנים, התזמורות והלהקות. נפצה את ילדי העיר ומעז ייצא מתוק. רק שהקורונה תלך מכאן ומהר״.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות