fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדה שהגיעה מאיטליה גרמה לבהלה בבית הספר בנתניה מחשש להידבקות בוירוס הקורונה

בהלת הקורונה הגיעה לבית ספר בנתניה כאשר ילדה משכבת א' שחזרה מאיטליה גרמה למספר הורים לא לשלוח ילדיהם ללימודים מחשש להידבקות בוירוס.

ילדה משכבת א' שחזרה לבית הספר בנתניה מאיטליה גרמה למספר הורים לא לשלוח ילדיהם ללימודים מחשש להידבקות בוירוס הקורונה.

הילדה חזרה מאיטליה ב-25/02 והגיעה לבית הספר ב-26.
מועד בית הספר בנתניה נמסר: "המחנכת והסייעת הפנו אותה למזכירות והילדה לא נכנסה לכיתה עד אשר אמא שלה הגיעה ובמקביל התקבל אישור מהפיקוח שיש לאפשר לה להיכנס לכיתה על פי הנחיות משרד הבריאות.
ביום חמישי 27 יצאו הנחיות חדשות בנוגע לשבים מאיטליה ובהמשך לכך הילדה לא הגיעה ללימודים אך בשל חוסר הבנה כתוצאה מפערי שפה, המשפחה הינה עולה חדשה מאיטליה, הילדה הגיעה לצהרון בבית הספר למשך שעה. לאחר שמשרד הבריאות דיבר עם האם והסביר לה את הדברים באיטלקית, המשפחה נכנסה לבידוד עד ה-10/03."

קורונה | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי
קורונה | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

בית הספר בנתניה נמצא בקשר עם המשפחה ועוקב אשר מצבה הרפואי.

יש לציין כי בזמן שהותה בבית הספר הילדה לא הראתה שום סימני מחלה המעידים על כך שנדבקה בנגיף הקורונה וככל הידוע לנו הדבר נכון גם לשאר בני המשפחה. הבידוד הינו אמצעי הבקרה שנקבע על ידי משרד הבריאות על מנת לשלול מקרי הידבקות.
בית הספר בנתניה פעל וימשיך לפעול על פי הנחיות הפיקוח ומשרד הבריאות. האם לחלוטין לא הבינה את המשמעות ולא הייתה מודעת, מבחינתה הם היו ברומא שאינה נמצאת באזורים באיטליה בהם התגלו מקרי הדבקה בנגיף הקורונה."

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות