fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אשת צוות יולדות בלניאדו נדבקה בקורונה. עבדה משמרת לילה אחת לפני תשעה ימים.

היא הוכנסה לבידוד וכל מי שהיה איתה במגע נקרא להכנס לבידוד על ידי לשכת הבריאות המחוזית. שלושה מאושפזים במתקן בלניאדו. כולם אינם מנתניה
בלניאדו ערוכים וקולטים חולי קורונה
אשת צוות ממחלקת יולדות א' בבית החולים לניאדו התגלתה היום  (יום רביעי) כחולה בקורונה. המשמרת האחרונה בה עבדה היתה משמרת לילה בין ה8-9 למרץ. מאז יש לציין היא לא היתה במתחם בית החולים. האישה איננה תושבת נתניה.
אנשי הצוות שהיו במגע איתה הוכנסו לבידוד. מאז המשמרת האחרונה שלה היא לא הגיעה לבית החולים ונשארה בביתה. כאמור מחלתה התגלתה רק היום.
צוות היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים משלים ברגעים אלו את החקירה האפידמיולוגית בתוך בית החולים.
דיווח עבר ללשכת הבריאות המחוזית שממשיכה את החקירה האפידמיולוגית בקהילה. לשכת הבריאות המחוזית מטפלת ביולדות ומודיעה להן על הצורך בבידוד.
מדוברות בית החולים לניאדו נמסר עוד שבית החולים ימשיך לפעול למען בטיחות הצוות והמטופלים בהתאם להוראות משרד הבריאות. כמו כן נמסר שהיום (יום רביעי) הוכנסו שני אנשים לבידוד במתקן בלניאדו שניהם אינם תושבי נתניה: 
חולה מס' 409 גבר בשנות ה-60 לחייו מהשפלה וחולה מס' 411 בשנות העשרה לחייה מהשרון שניהם במצב קל . אשת היולדות נמצאת בבידוד במקום אחר. 

במתקן כתר לבידוד חולי קורונה בלניאדו מאושפזים שלושה חולי קורונה אף אחד מהם איננו תושב נתניה.

קראו עוד בחדשות נתניה!

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות