fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדן חסון בעצרת ענק למען השבת החטופים בניו יורק

עדן חסון בעצרת ענק למען השבת החטופים בניו יורק יחד עם ראש העיר ניו יורק אריק אדמס ושגריר ישראל באומות המאוחדות גלעד ארדן ומשפחות החטופים
עדן חסון וגלעד ארדן | צילום באדיבות: שרית הפקות/ עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור
עדן חסון וגלעד ארדן | צילום באדיבות: שרית הפקות/ עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

עדן חסון מהזמרים האהובים בישראל, שמפרוץ המלחמה התגייס למען החיילים, והופיע בבסיסי צה״ל, ומול המפונים מהדרום והצפון, ביקר פצועים והופיע בעצרת בכיכר משפחות החטופים בתל אביב, ממשיך גם כעת לפעול למען מדינת ישראל והוזמן לקחת חלק בעצרת ענק בניו יורק, ביוזמה של קבוצת פעילים מעולמות קרנות הסיכון, התקשורת וההיי-טק, ארגון הקהילה הישראלית-אמריקנית (IAC) ומטה משפחות החטופים והנעדרים.
הארוע התקיים בבאטרי פארק במעמד ראש העיר ניו יורק אריק אדמס ושגריר ישראל באו״מ גלעד ארדן , רנדי צוקרברג, מנכ"לית צוקרברג מדיה, וצח סער ממלא מקום הקונסול הכללי בניו יורק ואנשים בכירים נוספים, ומשפחות חטופים שהגיעו במיוחד לעצרת. עדן חסון התגייס במיוחד בהתנדבות מלאה להופיע בעצרת ושר את ׳שיר למעלות׳, ההמנון הלאומי ׳התקווה׳ ׳ושקיעות אדומות׳ ביחד עם חלק מהמשפחות.
עדן חסון קורא לפעול למען להחזרת כל החטופים במהרה הביתה שלמים ובריאים בגוף ובנפש, הצלחת חיילי צבא ההגנה לישראל וחזרתם הביתה שלמים ובריאים.

ציטוטים מהנואמים בארוע:

באירוע, שהתקיים בבאטרי פארק, דיברו יעלה דוד, אחותו של החטוף אביתר דוד; דריה גונן, אחותה של החטופה רומי גונן; שי בנימין,בתו של החטוף רון בנימין;ועמית (21) ומיכאל (16) לוי, אחיה של החטופה נעמה לוי (19), שאמרו: "האחות שלנו, נעמה שלנו, נחטפה בפיג'מה. אנחנו אוהבים לעשות יחד מסיבות פיג'מה בבית.עכשיו כל העולם ראה את הסרטון הנורא הזה, כשהיא נגררת בשערה בפיג'מה שמוכתמת בדם.העולם כולו נכשל בהגנה על אחיותינו ואחינו, הורינו וילדינו".

שי בנימין (25), ביתו של רון בנימין, אמרה כי "אני כאן בגלל שאבא שלי חטוף בידי חמאס. אני כאן לזעוק לשחרור כל הגברים שעדיין חטופים – אחים, אבות, בניםוסבים. אסור להשאיר אותם מאחור!".

אשת העסקים רנדי צוקרברג: "135 אחים ואחיות ישראלים מבלים את חג האורות בחושך השחור של מנהרת טרור של חמאס. רקתראו את עוז הנפש של המשפחות כאן איתנו הלילה שיקיריהן מוחזקים חטופים. הם מקור עמוקלהשראה, והמשימה שלהם היא המשימה שלנו אנחנו עובדים ביחד יום-יום, כדי להחזיר את החטופים שלנו הביתה!".

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות