fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית"ר ירושלים מצאה מאמן, השלישי שלה עונה

שחקן העבר ברק יצחקי מונה למאמנה החדש של בית"ר ירושלים וינסה קודם כל להבטיח את הישארותה בליגה. יצחקי: "בית"ר ירושלים זה המקום הנכון בשבילי". הבעלים ברק אברמוב: "עם ברק יצחקי, בית"ר ירושלים תצא לדרך חדשה". במועדון גיבו את המינוי ואמרו: "גם את מסאי דגו קטלו בהתחלה ותראו איפה הוא היום"
עידן חדש? יצחקי, אברמוב וכהן צילום: אתר בית"ר ירושלים

שבועיים לאחר עזיבתו של המאמן יוסי אבוקסיס, ומיד לאחר החתמתו של אלמוג כהן כמנהל מקצועי, מצאה בית"ר ירושלים גם מאמן חדש: ברק יצחקי (39).

החוזה בין הצדדים הוא לשנתיים וחצי כשיצחקי צפוי להרוויח שכר של 25 אלף ש"ח בחודש. עוזרו של יצחקי יהיה משה אוחיון.

במסיבת עיתונאים משותפת שקיימו השלושה, אמר הבעלים של הקבוצה, ברק אברמוב: "הבנתי מהר מאוד שכדי להצליח נצטרך להביא מנהל מקצועי. אני עוקב אחרי אלמוג כהן במכבי נתניה כבר כמה שנים ואהבתי אותו גם בתור שחקן וגם בתור איש מקצוע. הוא טיפח שחקנים צעירים וקידם אותם וגם כשהם עזבו, הוא ידע למצוא להם תחליפים ראויים. היה לנו קליק מהיר ואני שמח שהוא אתנו. מבחן התוצאה חשוב, אבל הדרך לא פחות חשובה. כשהוא הציע לי להביא את ברק יצחקי כמאמן, ישר פנינו אליו, כי גם אני רציתי אותו. בהתחלה הוא התלבט אם להגיע כבר עכשיו או רק בעונה הבאה, כי הוא רצה את לבנות קבוצה לפי עיניו, אבל קרו דברים ועכשיו הוא אתנו. אני מקווה ומאמין שנצא לדרך חדשה".

המאמן החדש, ברק יצחקי, אמר: "אחרי השיחה עם ברק אברמוב, הבנתי שבית"ר ירושלים זה המקום הנכון בשבילי. כולם מכירים את האהבה ואת הזהות שלי לקבוצה, עוד מימיי כשחקן פה. מאמנים נמדדים בתוצאות והצלחות, אבל גם הדרך חשובה. יש בפנינו דרך לא פשוטה וכרגע הקבוצה נמצאת קרוב למקום שמוביל לירידת ליגה. אני מאמין בשחקנים ובצוות שנמצא איתי. השחקנים צריכים להבין שהם נמצאים באחד המועדונים הגדולים בישראל, אם לא הכי גדול. אני מאמין שעם עבודה קשה ונכונה, גם התוצאות יגיעו. אנחנו לא קוסמים ולא נוכל לשנות הכל בזמן קצר, אבל אנחנו פה לטווח הרחוק. קיבלתי פה הזדמנות וארצה להוכיח שההחלטה להביא אותי לפה הייתה נכונה. לאמן קבוצה כמו בית"ר ירושלים זה לא קל, וכולם מכירים את המועדון ואת מה שקורה סביבו. בסופו של דבר, אצטרך להביא את הניסיון שלי כאיש כדורגל כדי להחזיר את בית"ר ירושלים למקום שהיא ראויה להיות בו".

בבית"ר ירושלים התייחסו לעובדה שיצחקי לא ממש מאמן עתיר ניסיון והגיבו כשאמרו: "כולנו זוכרים את התגובות על המינוי של מסאי דגו למאמן מכבי חיפה. קטלו אותו עוד לפני האימון הראשון וביקרו את יעקב שחר מכל הכיוונים על ההחלטה ההזויה, כך אמרו, שקיבל. תראו מה קרה מאז ואיך הכל התהפך. פתאום דגו הפך לאחד המאמנים הטובים בארץ וכולם מהללים ומשבחים אותו. אנחנו מאמינים בברק יצחקי ובאלמוג כהן. קודם שנבטיח את ההישארות שלנו בליגה ובעונה הבאה, הכל ייראה אחרת".

גל כהן, שהיה עוזרו של המאמן יוסי אבוקסיס ולאחר עזיבתו שימש כמאמן זמני, סיים את תפקידו במועדון.

מבית"ר ירושלים נמסר: "תודה לגל כהן על כל השנים שלו בבית"ר ירושלים, על העבודה הקשה ובעיקר על הרצון לעשות רק טוב למועדון. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות