fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פיגוע ברעננה: אישה נרצחה, עוד 18 פצועים מדריסה ודקירות

פיגוע משולב ברעננה מוקדם יותר (ב') בו אישה כבת 70 נרצחה. שלושה מהפצועים במצב קשה ובהם נער בן 16, בין הפצועים הנוספים גם ילדים. המשטרה עדכנה שעצרה שני מחבלים מאזור חברון: "אחד מהם דרס עוברי אורח, והחליף 3 כלי רכב במהלך האירוע". יחידות מיוחדות ומסוקים נשלחו לעיר
פיגוע ברעננה: אישה נרצחה, עוד 18 פצועים מדריסה ודקירות | צילום: דוברות איחוד הצלה

19 בני אדם נפגעו בצהריים (שני) בפיגוע משולב של דריסה ודקירות ברעננה, בשלוש זירות לפחות. אישה כבת 70 שנפגעה אנושות הובהלה לבית החולים, שם נקבע מותה בתום מאמצי החייאה.

בנוסף שלושה נפצעו קשה – בהם נער בן 16. תשעה בני אדם נפצעו בינוני ושישה במצב קל.

לפי החשד הראשוני מדובר במחבל בודד, שפגע תחילה בעוברי אורח ברחוב החרושת, המשיך לרחוב אחוזה – ודרס שם אזרחים נוספים בתחנת אוטובוס. דווח גם על זירה ברחוב ירושלים.

חובשי הצלה חיים ברגמן ויהודה מור מדווחים: "מדובר בזירה קשה מאוד בה מצאנו מספר אזרחים במצבי פציעה שונים, כאשר חלקם אף היו לכודים לאחר שנפגעו בפעילות חבלנית עויינת. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א הענקנו סיוע רפואי, לאשה כבת 70 עם חבלה רב מערכתית במצב אנוש, לגבר בן 34 ולנער בן 16 עם חבלות בראש ובגפיים במצב קשה, 8 נוספים עם חבלות במצב בינוני ולשלושה נפגעים במצב קל. הפצועים פונו להמשך טיפול בבתי החולים."

פיגוע ברעננה: אישה נרצחה, עוד 18 פצועים מדריסה ודקירות | צילום: דוברות איחוד הצלה

במשטרה עדכנו כי נעצרו שני מחבלים, קרובי משפחה מאזור חברון. אחד מהם "החליף שלושה כלי רכב במהלך האירוע". דובר מחוז מרכז מסר כי המחבל חטף רכב מאזור שטיפת כלי רכב ברחוב החרושת, באזור התעשייה בעיר, דרס כמה אנשים ואז השתלט על רכב נוסף, שממנו הוציא אישה בכוח. "עצרנו אותו בהמשך", אמרו במשטרה. המחבל השני נתפס בתום סריקות של מסוקים בשמי רעננה.

המפכ"ל קובי שבתאי אמר בזירת הפיגוע: "פעילות מהירה ונחושה של מחוז מרכז. מהר מאוד התמונה התבררה. שוטרי תחנת כפר סבא עצרו את המחבל הראשון והצלחנו לשים את היד גם על המחבל השני. אני רוצה לשבח את השוטרים על פעילות נחושה. אנחנו ממשיכים להיות פרוסים בכל רחבי הארץ ברמת כוננות מאוד גדולה לאור כמות ההתראות שיש לנו מבקשים לגלות ערנות מהציבור ולפנות בכל דבר חריג".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות