fbpx

לאחר שזכתה לראות את בתה: הלכה לעולמה ליאורה, אמה של נועה ארגמני

אמא של נועה, ליאורה ארגמני (61), שנלחמה עד תום כוחותיה למען חזרתה של בתה היחידה משבי חמאס, נפטרה לאחר מאבק בסרטן המוח. מהרגע שבו נחטפה נועה, נאבקה האם למען חזרתה וייחלה שוב ושוב לאיחוד - שקרה לבסוף לאחר 8 חודשים, בזכות החילוץ הנועז במבצע "ארנון". את הימים האחרונים העבירה לצדה
הלכה לעולמה ליאורה, אמה של נועה ארגמני | צילום: באדיבות מטה החטופים

ליאורה ארגמני (61), שבתה נועה נחטפה לרצועת עזה מהמסיבה ברעים וחולצה במבצע "ארנון", הלכה לעולמה לאחר מאבק בסרטן המוח. ליאורה הספיקה להגשים את משאלתה האחרונה ולהתאחד עם בתה, אך עשתה זאת כשמצבה כבר היה קשה מאוד.

במשך חודשים היא נאבקה למען השבתה של נועה, כתבה מכתבים למנהיגים בעולם ודיברה בראיונות – עד שמצבה הבריאותי לא אפשר לה להמשיך בכך.

מבית החולים איכילוב נמסר: "ליאורה ז"ל העבירה את ימיה האחרונים לצד ביתה נועה שחזרה מהשבי ולצד משפחתה הקרובה. אנו מעבירים את בקשת המשפחה לכבד את פרטיותם בשעות קשות אלו. אנו משתתפים בצער משפחת ארגמני. יהי זכרה ברוך".

מטה המשפחות מרכין ראש בצער עמוק על פטירתה של ליאורה ארגמני, אימה של החטופה ששוחררה, נועה ארגמני. ליאורה נאבקה במחלת הסרטן במשך תקופה ארוכה ובזמן שנועה הייתה בשבי סיפרה כי משאלתה האחרונה היא לראות את בתה לפני מותה. בימים האחרונים זכתה להיות לצד בתה נועה ולצד בני משפחה נוספים.

יהי זכרה ברוך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות