fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכב רשת מוכר ממעלה אדומים נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינות

המעצר של בן ה-35 ממעלה אדומים התבצע הבוקר לאחר חקירה סמויה שנמשכה בשבועות האחרונים. התלונות מתייחסות למקרים שאירעו בשנים האחרונות, בנשים כולל בקטינות. במשטרה פונים לציבור להתלונן במידה ונפגעו ממנו
מטה משטרת מחוז תל אביב מרחב ירקון | צילום: ויקישיתוף

כוכב רשת מוכר, תושב מעלה אדומים בן 35, נעצר היום (שני) על ידי המשטרה בחשד לביצוע בשנים האחרונות, עבירות מין במספר נשים צעירות, חלקן בהיותן קטינות.

המעצר הגיע בתום חקירה סמויה של מספר שבועות, לאחר שלפחות שלוש נשים הגישו נגדו תלונות וטענו כי אנס אותן לכאורה כשהיו צעירות. אחת מהן טענה בעבר כי אנס אותה כשהייתה בת 16. הפרשה נחשפה לפני פחות מחודשיים, אז התלוננו נגדו שלוש צעירות – אך הוא הכחיש את המיוחס לו.

לפי המשטרה המעצר מגיע בעקבות פרסומים ברשת, לפיהם על פי החשד ביצע כוכב הרשת עבירות מין בנשים צעירות. היום, בסיום החקירה הסמויה, במהלכה בוצעו פעולות רבות ונגבו עדויות ממספר קורבנות, הוא נעצר כאמור.

מטעם עו"ד שי שורר שמייצג את החשוד נמסר: "במשך חודשים רבים מתנהלת חקירה בתקשורת, אני מברך על פעולת המשטרה הבוקר מרשי ישתף פעולה מלאה בחקירה ואני בטוח כי לא ידבק בו רבב".

במשטרה פנו לציבור ומסרו כי "כל מי שנפגע/ה ממעשיו של החשוד, מתבקש/ת לפנות ליל"פ ירקון או בטלפון 0508363721 או לתחנת משטרה הקרובה למקום מגוריו ולדווח על כך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות