fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מזרקות – זה הטרנד בגינות הפרטיות. רומא בישראל.

בוילה טוסקנה באבן יהודה יש את המבחר הגדול בארץ של מזרקות. יש תצוגה בה אפשר לראות את המזרקה פועלת בזמן אמיתי.
מזרקה בזמן אמת | וילה טוסקנה

מזרקה מביאה את נפלאותיו של הטבע לבית שלך. נפלאות וסגולות. לצליל זרימת המים יש אלמנט מרגיע מדטטיבי. מזרקה מעשירה את הגינה ומכניסה חיים לחצר.

וכך, בכל חצר של נסיך אירופאי היתה מזרקה. בכל עיר באירופה תמצאו מזרקות ציבוריות וכל אחת מעניינת ויפה ובעלת אופי המתאים לתקופה בה נוצרה.

גם בארץ בעלי בתים פרטיים המטפחים גינות וחצרות אוהבים לשלב מזרקה בגינה. גודל המזרקה וסגנונה נבחר בהתאם לאופי החצר והגינה. יופיה של המזרקה מקרין על הגינה כולה.

'זהו יופי אירופאי קלאסי' אומרים בוילה טוסקנה.

בוילה טוסקנה באבן יהודה יש את המבחר הגדול בארץ של מזרקות. יש תצוגה בה אפשר לראות את המזרקה פועלת בזמן אמיתי. לשמוע את זרימת המים ולהבין אם זה מה שמתאים לאופי הגינה שלך. יש מלאי ענק והאספקה היא מיידית.

ואם ברצונך להרכיב את המזרקה בצורה אחרת הרי שיש אפשרות להרכבה מודולרית על פי דרישת הלקוח.

לחצו על התמונה לראות את אפקט המזרקות בפעולה

מזרקות מסוגים שונים בזמן פעולה

 

 

איטליה צרפת וגרמניה הן ארצות עתירות מזרקות. בכל עיר בצרפת יש מזרקה ובאיטליה כולנו מכירים את הטרווי. אז פסלים בסגנון הטרווי ניתן למצוא בוילה טוסקנה.

למה נבנו באירופה מזרקות ברחובות העיר?

מהנדסי מים יוונים הפגינו כושר המצאה ומקוריות בעיצוב מזרקות. הרומאים נקטו גישה מעשית ונהגו לבנות את קצה אמת המים המובילה מים לעיר כמזרקה ציבורית. המזרקה המפורסמת פונטנה די טרווי ברומא הייתה מוזנת מאמת המים של העיר בגלגוליה הקודמים.

 

כבר במאה ה-16 התקיימו מערכות מורכבות של מזרקות כאלמנט קישוט בגנים של האצולה האיטלקית וגם בהודו. טרם הופעתן של המזרקות, מים צלולים וראויים לשתייה לא היו דבר זמין.

בצרפת למשל נהרסו במלחמות מבנים רבים בערים. אלה כללו את אמות המים שהזרימו מים לבניינים. מים זורמים לשתיה היו מצרך נדיר ותושבי העיר לא יכלו לשלם בעבורם בעיקר הפועלים.  זו היתה סיבה טובה לבנות מזרקות נגישות לציבור לשתיה בחינם.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות