fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה התמלאה באור

שפע של אור ושמחה היה בנתניה בשבוע האחרון - שבוע חג החנוכה.
טקס הדלקת נרות. ראש העיר ונציגי חב"ד | צילום באדיבות דוברות נתניה
טקס הדלקת נרות. ראש העיר ונציגי חב"ד | צילום באדיבות דוברות נתניה

טקסי הדלקת הנרות ברחבי העיר נתניה, המופעים, ההצגות וכל אירועי חנוכה, האירו את העיר בשלל גוונים וצבעים והכי חשוב באור גדול המסמל את ייחודו של החג.

במחשבה משותפת של כלל האגפים בהיכל התרבות העירוני נתניה, התקיימו הופעות של מיטב כוכבי הילדים עם הצגות החנוכה המדוברות וביניהן: "הכל אגדה" עם עדי בטי, "גשם של סופגניות" בכיכובם של הדוד חיים, מיכל הקטנה ורוי בוי, "סינדרלה" בכיכובם של משה אשכנזי, נעמה סופר – על, נתי הגעתי הופעתי ועוד. המשפחה הכי אהובה משפחת ספיר הגיעה לפתוח את חנוכה עם מני ממטרה ופרלה (תחזור בינואר). עוד יגיעו "תיבת נח" בכיכובה של רינת גבאי, טוביה צפיר, "אבא עושה בושות" עם עודד פז ועוד רבים וטובים שכולנו אוהבים.

כל זאת, יחד עם הצגות ממיטב התיאטראות ומופעים מגוונים לקהל המינויים של ההיכל ולתושבי העיר, כי חנוכה זה לא רק לילדים.

גם בכיכר העצמאות, בשיתוף מנהלת מרכז העיר, החגיגה נמשכת שמונה ימים כאשר מדי יום התקיימה הדלקת נרות מסורתית ע"י חב"ד נתניה ובליווי מופעים לכל המשפחה ואוירה חגיגית ומוארת. כמו כן הדלקת נרות בבתי אזרחים ותיקים.

עוד במסגרת חנוכה במרכז כלי ההקשה "טרמולו" התקיים מופע מוזיקלי, קצבי ומרתק "על הניסים ועל הנפלאות" ובו תסחפו יחד עם הצוות המוכשר של "טרמולו", לעולם מלא צלילים וחוויה על אמונה, אהבה, יוונים ומכבים, מופע ייחודי ואיכותי.

חנוכה בנתניה | צילום באדיבות דוברות נתניה
חנוכה בנתניה | צילום באדיבות דוברות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות