fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

5000 ילדים חזרו לגני הילדים בנתניה. לומדים ברוטציה שלושה ימים בשבוע

כללי התו בסגול. גן שחפית רמת פולג

רוטציה בגני הילדים. כ – 5000 ילדים בנתניה חזרו היום (יום א') לראשונה, ללמוד בכ – 280 גנים ילמדו שלושה ימים בשבוע ברוטציה.

כל הגנים נפתחו כסידרם, על פי הנחיות משרדי הבריאות והחינוך כאשר בכל גן שבו הדבר התאפשר, לומדים הילדים ברוטציה. בגנים בהם הצוות נחשף ליותר מ – 3 גנים ( למעלה מ -6 קפסולות) קבוצת הלמידה תהיינה קבועות מבחינת הימים ללא אפשרות של החלפה ביניהן דבר המאפשר שמירה על בריאותם של הילדים והצוות.

רוטציה בגני הילדים

ילדי הגנים מחולקים לשתי קבוצות. אחת לומדת מראשון עד שלישי והשנייה מרביעי עד שישי ובשבוע לאחר מכן קבוצות הלמידה מתחלפות ביניהן בימים. יש גנים שאותה קבוצה שלומדת בתחילת השבוע מראשון עד שלישי תמשיך ללמוד כך גם בשבועות שלאחר מכן.

האגף לגיל הרך במינהל חינוך וחברה, בשיתוף עם מפקחי משרד החינוך נערך לקבלת הילדים באופן מיטבי, במציאות מורכבת ותוך כדי התמודדות עם אתגרים רבים.

הסייעות החינוכיות הגיעו במהלך השבוע לגנים, להכשיר את הגנים לקראת חזרתם של הילדים ללימודים.

במסגרת ההיערכות, קיים האגף קשר שוטף עם סייעות חינוכיות שמסיבות אישיות לא יכלו לחזור לעבודה ומצא פתרונות של מילויי מקום בקרב הסייעות השניות, כשבמקביל הפיקוח על הגנים טיפל בהיעדרויות של גננות, לנוכח סיבות אישיות.

הבוקר זכינו בביקור של ערוץ 12 בגן שחפית ברמת פולג, אשר הציג היערכות ראוייה ושמחה גדולה בקרב הצוות  החינוכי, הילדים וההורים.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני שמחה שנתניה נערכה מבעוד מועד לחזרתם של הילדים לגנים ומברכת את כל התלמידים בבריאות טובה, בלמידה מוצלחת ובשמחה."

טובה דולב, ראש מינהל חינוך וחברה: "ברכותיי לילדים עם הצטרפותם לשיגרת הלימודים , מהלך חלקי נוסף שיאפשר להורים חזרה לשיגרה. בהצלחה לילדים, לצוותים ולהורים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות