fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רזבוזוב ודוידסון, שני נתניתים ברשימת יש עתיד לכנסת

יואל רזבוזוב וסיימון דוידסון, שני נתניתים בעלי עבר ספורטיבי מרשים נמצאים ברשימת יש עתיד לכנסת. רשימה שהוגשה הבוקר (יום רביעי).
שני נתניתים ברשימת יש עתיד לכנסת. צילום באדיבות רון פרי

יואל רזבוזוב וסיימון דוידסון, שני נתניתים תושבי רמת פולג, בעלי עבר ספורטיבי מרשים נמצאים ברשימת יש עתיד לכנסת. רשימה שהוגשה הבוקר (יום רביעי).

 

יואל רזבוזוב תמונה באדיבות רזבוזוב

יואל רַזְבוֹזוֹב, 41 חבר הכנסת מטעם מפלגת יש עתיד בסיעת יש עתיד – תל"ם. הוא מוצב במקום השישי ברשימת יש עתיד לכנסת ה-24 רזבוזוב לשעבר יו"ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות וג'ודוקא. החזיק בתארים אלוף ישראל ופעמיים סגן אלוף אירופה. שימש גם כחבר מועצת עיריית נתניה.

 

 

סיימון דוידסון תמונה באדיבות דוידסון

דוידסון, 51 ראש מטה יש עתיד בנתניה, עסקן ספורט ובעלים של הקולג'ים בקרית השרון. הוא שחיין מצטיין ויו"ר איגוד השחייה בישראל מוצב במקום ה 22 ברשימת יש עתיד לכנסת ה-24.

לחדשות נתניה אומר דוידסון:

הדגל שלי הוא חינוך וספורט. מה שעסקתי ופעלתי כל חיי. בחלומות שלי יש רפורמות ותכניות גדולות בתחומים הללו. ובשילוב שלהם. כל ילד בישראל צריך לעסוק בספורט בצעירותו. אני מקווה להיות נציג נאמן לעיר שלי ולתושבים היקרים

לעדכונים נוספים בחדשות נתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות