fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדכון ! מחר בבוקר (יום א') יפתחו גני הילדים בנתניה לכל הילדים (אין קפסולות)

בשלב זה אין צהרונים. צוות הגן יעדכן בנושא בהמשך השבוע. יש להדגיש כי הילדים מחוייבים להגיע עם הצהרת בריאות חתומה מידי בוקר.

בהנחיית ראש העיר, נערך מינהל החינוך בעיריית נתניה, להקדים את פתיחת גני הילדים בנתניה כבר למחר בבוקר, יום ראשון, 17.5.2020, לכל ילדי הגן (ביטול קפסולות).
בהתאם למתווה משרד החינוך המחייב נוכחות של שני מבוגרים, גני הילדים בנתניה יפתחו החל מהשעה 07:55.
גני החינוך המיוחד יפתחו החל מהשעה 07:30.

בשלב זה אין צהרונים. צוות הגן יעדכן בנושא בהמשך השבוע.
יש להדגיש כי הילדים מחוייבים להגיע עם הצהרת בריאות חתומה מידי בוקר.

יש לציין כי במסגרת ההנחיות, נדרשים התלמידים להגיע לבתי הספר עם מסיכה, אלכוג'ל , חבילת מגבונים ומפית אישית לזמן הארוחה. חובה להצטייד מדי בוקר בטופס הצהרת בריאות חתום על ידי ההורים. הצוותים החינוכיים ייערכו עם תגבור של אמצעי החיטוי בכיתות ובמרחבים המשותפים. ייערכו הסברה ושיח על חשיבות השמירה על היגיינה וניקיון. הורים, מתבקשים שלא להיכנס למוסדות החינוך ( גנים ובתי ספר ) לא להתקהל ליד השער ולשמור על מרחק של 2 מ' בכניסה למוסד החינוכי. כל זאת בהלימה להנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך. בימים הראשונים, צוותי החינוך יעסקו וינחו את התלמידים בהתנהלות נכונה בשיגרה החדשה ויושם דגש על שיח רגשי. אנו מבקשים להודות לכל הצוותים החינוכיים בעיר על מנהיגותם בעת הזו, הפעילות המשמעותית, היצירתיות שלהם בחודשיים האחרונים, על הפרגון והאהבה אשר הרעיפו על התלמידים. בהצלחה בחזרה לשגרה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות