fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיירת שמחות של העיריה: בניינים שלמים חוגגים עם תושבים שנאלצו לדחות שמחות

אחרי שירה במרפסות וחבילות מזון לקשישים עכשיו סיירת השמחות של העיריה, המלווה בדי-ג'יי ובלונים הרקידו את בעלי השמחה ושכניהם מתוך מרפסות הבתים.
סיירת שמחות של העיריה
סיירת השמחות. לשמח כלה. צילום רן אליהו

בעירית נתניה מאד יצירתיים בחשיבה איך לשמח את התושבים בימי קורונה- סיירת שמחות של העיריה. שרים ביחד במרפסות כדי להצדיע לצוותים הרפואיים, זמרים מגיעים לשכונות ושרים מתוך מכוניות, משלוחי מזון לקשישים ועוד ועוד כאשר באגף השכונות לא מפסיקים לייצר ארועים. אז השבוע הם הגיעו לשמח אנשים ששמחותיהם נדחו או בוטלו.

"שמחות רבות נדחו בשל מגיפת הקורונה והעובדה שאנשים לא יוצאים מהבית. עיריית נתניה, ביוזמת אגף רבעים ושכונות, החליטו לשמח את תושבי העיר שנאלצו לדחות את החגיגות – סיירת שמחות של נתניה, המלווה בדי-ג'יי ובלונים הרקידו את בעלי השמחה ושכניהם מתוך מרפסות הבתים."

היוזמה החלה בקריאה לתושבים בעמוד הפייסבוק העירוני שישתפו באירועים שלהם שנדחו בעקבות המצב. בשעות אחר הצהריים של יום ראשון החלה סיירת השמחות של נתניה את הסבב. תחילה הם שימחו זוג תאומים בני 11  שחגיגת יום ההולדת שתוכנה להם נדחתה, לאחר מכן הגיעו לילדת בת מצווה שהתכוננה חודשים ארוכים לאירוע הגדול ואף הכינה ריקוד מיוחד לכבוד המאורע. בעוד ילדת בת המצווה בביתה עם בני המשפחה, הגיעה סיירת השמחות והשמיעה מבחוץ את השיר המיוחד שלה את השיר שבחרה לבת המצווה. ההתרגשות היתה גדולה וכל דיירי הבניין שמחו בשמחתה. לאחר מכן עברה סיירת השמחות לאישה שבאחרונה החלה בטיפולים קשים והיתה זקוקה לעידוד. אחרונה בסיבוב סיירת השמחות היתה כלה, יום לפני אירוע החתונה הגדול שתכננה שזכתה לחגיגה גדולה של כל דיירי הבניין והבניינים הסמוכים – ממרפסות ביתם.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות