fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נבחרת הנערות של בית הספר תמר אריאל: במקום הראשון

נבחרת הנערות זכתה במקום הראשון מבין בתי הספר בנתניה, בחידון המתמטיקה הארצי
עדי שלום מבית הספר תמר אריאל | צילום: דוברות עיריית נתניה
עדי שלום מבית הספר תמר אריאל | צילום: דוברות עיריית נתניה

נבחרת "הסודקות" מבית הספר תמר אריאל, זכתה במקום הראשון- מבין כל בתי הספר בנתניה. בחידון המתמטיקה השנתי של "סודקות את תקרת הזכוכית", מבית כל ישראל חברים. המתקיים זו השנה השביעית. והפעם, בשל אילוצי הקורונה, במתכונת מקוונת.

בנבחרת המנצחת חברות הנערות נועה כץ, אדר מלכה, ליה מלייקו ועדי שלום. רכזת הסודקות בחטיבה היא שרה נחאייסי.

החידון השנתי במתמטיקה, מאורגן לכבודה של פרופ' קולט לווינר. מדענית אנרגיה, אשר ליוותה את התכנית מיום היווסדה וממשיכה לתרום לתכנית ולהוות מודל להשראה.

 

נעה כץ מנבחרת ה"סודקות" | צילום: דוברות עיריית נתניה
נעה כץ מנבחרת ה"סודקות" | צילום: דוברות עיריית נתניה

קידום תלמידות במקצועות מדעיים

התכנית "סודקות את תקרת הזכוכית", שהנערות הלומדות במסגרתה-ניצחו בחידון המתמטיקה הנוכחי, מקדמת תלמידות ללימודי  4 – 5 יחידות לימוד במתמטיקה ומקצועות מדעיים.

כאשר החידון, הוא יוזמה של החטיבה למצויינות חינוכית של "כל ישראל חברים". והוא מבטא את השאיפה של התכנית "סודקות את תקרת הזכוכית"- לקדם את הנערות למקצועות המדעים. ולהעניק להן, את הכלים הנדרשים כדי להגיע לתעודת בגרות איכותית. הכוללת מתמטיקה מוגברת, ומקצועות מדעיים נוספים. זואת מתוך הנחה, שתעודת בגרות מצטיינת במקצועות המדעים- תוכל להגביר את סיכוייהן ללמוד את מקצועות המדע וההנדסה באוניברסיטה. ובכך, למעשה, אף להגדיל את אפשרויות התעסוקה שלהן בעתיד.

יצויין כי במסגרת תכנית ה"סודקות", הנלמדת מכיתה ח' ועד לגיוס, מאמצים את הנערות חברות הייטק וביוטק, מהמובילות במשק. החברות הללו, ממלאות תפקיד חשוב בחשיפת הנערות לאפשרויות הקריירה שלהן בהמשך. בתחומי המדע וההנדסה השונים. וכך, הן זוכות להעצמה. ונחשפות באופן מתמשך למודלים מעוררי השראה של נשים מצליחות שונות. המשמשות בתפקידים בכירים בחברות הללו . כגון מהנדסות, מדעניות, חוקרות ומנהלות. אשר נפגשות עם הנערות באופן שוטף, משוחחות עימן ומלוות אותן בדרכן אל ההצלחה.

בחידון  המתמטיקה, שבנות תמר אריאל זכו בו, השתתפו 700 נערות מכיתות ט' בכל רחבי הארץ. כאשר בחלק הראשון, התחרו נבחרות בתי הספר. ובחלק השני, התחרו התלמידות באופן אישי. דרך האפליקציה.

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות