fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהבוקר בדיקות קורונה של הכללית במרכז המסחרי בגעש – בלי לצאת מהרכב

הבדיקות יבוצעו אך ורק עם הפניית רופאי כללית ובתיאום תור מראש. הנבדקים מתבקשים להגיע עם מסיכות פה-אף כדי לצמצם ככל הניתן חשיפה לנגיף
בדיקות קורונה של הכללית בגעש

מהבוקר – בדיקות קורונה של הכללית במרכז המסחרי בגעש בלי לצאת מהרכב. וזאת במסגרת הקמת  60 מתחמים לביצוע בדיקות קורונה ברחבי הארץ.

עמדת דרייב אין בדיקות קורונה של הכללית מוקמה בחניה של המרכז המסחרי בגעש והנבדקים לא צריכים לצאת מהרכב.

הבדיקות יבוצעו אך ורק עם הפניית רופאי כללית ובתיאום תור מראש. הנבדקים מתבקשים להגיע עם מסיכות פה-אף כדי לצמצם ככל הניתן חשיפה לנגיף.

הצוותים של מחוז שרון שומרון של 'כללית' מגויסים למאמץ הלאומי לבלימת התפשטות הנגיף ונרתמים למאמץ להגדלת מספר הבדיקות לאיתור החולים. בשבועות האחרונים, מחוז שרון שומרון  פתח 12 מתחמים שונים ובהם בוצעו עד כה מאות בדיקות. לאור התפשטות הנגיף אנו מרחיבים את מספר נקודות שבהם ניתן לבצע את הבדיקות וזאת כדי לשפר את הנגישות ולהגדיל את מספר הנבדקים.

הקמת המוקד של כללית נעשתה בתאום מלא עם  הגורמים בקיבוץ געש ובאדיבותם.

ד"ר ערן רוטמן, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית: "עד כה הופנו מאות ממטופלי כללית למתחמים הבידוק המיוחדים שהקמנו. הבדיקות הן הדרך הנכונה ביותר להמשיך ולהיאבק בנגיף הקורונה, תוך שימת דגש על מוקדי התפרצות והנגשה של הבדיקות לטובת מבוטחי כללית בכל רחבי המחוז. אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות משרד הבריאות ומזכירים כי שירותי האון ליין נותנים מענה כחלופה להגעה למרפאה בשלל מקרים.  בכל מקרה שעולה הצורך להגיע למרפאה חשוב לתאם את  הביקור מראש."

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות