fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא ניתן למסיתים ולפורעים להשתלט על חיינו. אומר חיימי שניידר מבין יוזמי העצומה

רואים בדאגה את ההשתלטות של קיצונים אלימים על השיח הציבורי  ועל המרחב המשותף, ומזועזעים מן הפגיעה החמורה במרקם החיים השזורים של כל בני הארץ הזאת. אומר חיימי שניידר
האדריכל חיימי שניידר | צילום רותי ברמן

"לא ניתן למסיתים ולפורעים להשתלט על חיינו" אומר האדריכל חיימי שניידר מנתניה. חיימי מבין יוזמי העצומה "יהודים וערבים כולנו רקמה אנושית אחת". בעצומה מגנים יוזמיה כל אלימות של ערבים נגד יהודים ויהודים נגד ערבים וקוראים יוזמיה להשקיט את הזעם, לומר סליחה, לתת יד לשותפות ולהקים חומה אנושית של חברות כנגד גלי האלימות והשנאה.

"אנחנו, אזרחי מדינת ישראל, ערבים ויהודים, בני הארץ הזאת שחיים אלה לצד אלה, עובדים ובונים ביחד את הארץ שהיא הבית של כולנו.

אנו רואים בדאגה את ההשתלטות של קיצונים אלימים על השיח הציבורי  ועל המרחב המשותף. מזועזעים מן הפגיעה החמורה במרקם החיים השזורים של כל בני הארץ הזאת. מגנים בתקיפות כל אלימות של ערבים כנגד יהודים ושל יהודים כנגד ערבים.

יהודים וערבים כולנו רקמה אנושית אחת

צילום: נשים עושות שלום

חיימי שניידר: "אנחנו קוראים למנהיגים פוליטיים, למנהיגי דת, למובילי דעת קהל ולכל אחת ואחד מאיתנו בשני הציבורים – לתת יד של שותפות ולהקים ביחד חומה אנושית של חברות כנגד גלי האלימות והשנאה".

בעצומה קוראים יוזמיה להצטרף ליוזמה לחזרה לנורמליות ושפיות, לחזרה לשותפות ולערבות הדדית ללא קשר למוצא, לאום ודת,  ויחד נצעד לימים טובים יותר. כי כולנו, כן כולנו, כולנו רקמה אנושית אחת.

"אם נדע, אם נדע להשקיט את זעמנו, על אף עלבוננו, לומר סליחה… אם נדע להתחיל מהתחלה." הם אומרים.

על החתום:

תלמה אליגון * עמי הנטמן * עלי זחאלקה * ריטה חורי * יעקב יוניש * גדעון לירון * איברהים מילאד * אריק ניר * מוסטפה עבאסי * גיא פורן * אנה פרומצ'נקו * יחיעם פריאור * איילת קלטר * ניסים שיבלי * נעמי שחורי * מוחמד שוקו אבו אלהיגא *  מני שני * חיימי שניידר

לעצומה לחץ  כאן 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות