fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוני ג'ורנו מצא אהבה: "חייתי בחושך"

ביום הולדתו לפני חצי שנה, הוא הכיר את סנדר דרך אתר הכרויות. "אלוהים שלח לי מתנת יום הולדת"
יוני ג'ורנו ובן זוגו סנדר אונגר. צילום באדיבות ג'ורנו

את סדר פסח חגגו יוני ג'ורנו, 44  ובן זוגו סנדר אונגר,31 אצל אמא של יוני בנתניה. הם הגיעו לביתה של האמא יומיים קודם לכן וסנדר עזר לאמא להכין את מאכלי הפסח. "הוא בשלן מעולה גם אם טעמי המטבח שלו לא בדיוק הטעם המרוקאי של אמא שלי" אומר עו"ד יוני ג'ורנו שלפני חודש פרסם פוסט חושפני בו הוא מספר על חייו החדשים עם בן זוגו.

סנדר

"זה סנדר,  הבחור שבזכותו חצי השנה האחרונה הייתה הטובה ביותר שחוויתי בחיים. רק כאשר התרחקתי, הבנתי כמה הוא חסר לי בחיים. מי שבאמת אוהב, לא מוותר, כי לוותר זו לא דרכי.  לא היה לי האומץ לצעוק בקול רם את מה שאני אומר בלב, כי חששתי, מה יגידו, איך אצטייר, מה יחשבו, מי יעקם את האף. אבל אז הבנתי, שמי שיש לו אף עקום – יישאר עקום".

ג'ורנו גרוש ואבא לבן, הוא היה נשוי שבע שנים. מאז גרושיו היה בזוגיות  לרוב עם נשים. לחדשות נתניה הוא מספר: "אבל פעם זה היה ההוא ופעם הייתה ההיא. האחרונה, לפני סנדר הייתה בחורה מקסימה, שנה וחודשיים שהיו טובים.

אבל בתוכי ידעתי שאני לא במקום שנכון לי. הבנתי שאני אוהב גם וגם. האמנתי שמותר לא להחליט ולהיות בשני העולמות. לה זה לא הפריע, ואני חייתי בשלום, עד שזה נגמר דווקא מנסיבות אחרות. הגעתי עם עצמי למסקנה שדי לשחק בין שני העולמות".

מטיילים בכותל. ג'ורנו וסנדר. צילום יוני ג'ורנו

למה פרסמת את הפוסט החושפני?

"סנדר נעלב שאני מסתיר אותו מהבן שלי עמית. ואחרי הפוסט קרה דבר מפתיע. הבן שלי התרגש וביקש להכיר אותו. כל השנים שמרתי בסוד את נטיותי גם בהתחשב בבני. חיכיתי שיגיע לגיל 18 כדי לעשות את זה באופן שהוא יוכל להבין ולקבל. חייתי שנים בחושך. רציתי לספר לו ולא יכולתי להגיע אליו. היום בני מדבר עם בן זוגי כמה פעמים ביום ואני חושב שיצא טוב וכולם אוהבים זה את זה".

מתנת יום הולדת ליוני ג'ורנו – סנדר

ביום הולדתו לפני חצי שנה, הוא הכיר את סנדר דרך אתר הכרויות. "אלוהים שלח לי מתנת יום הולדת. עברנו חצי שנה אינטנסיבית, ראיתי וחוויתי דברים נפלאים. זכיתי להכיר שותף לחיים, חבר גבר גבר. מישהו לרוץ איתו, תרתי משמע".

לך זה לא היה פשוט. המשכת להתלבט?

יוני ג'ורנו: "אבל אז שהכל היה לכאורה מושלם, החלטתי לוותר.  לא כי מצאתי בו חיסרון, אלא כי זה לא פייר להמשיך ולהסתיר אותו. שבועיים החזקתי בקושי רב מעמד עד שהגיע הרגע שהגוף כאב לי מגעגוע. פתאום הבנתי שחלון ההזדמנויות אוטוטו נסגר עלי. ואם אני אכנע לראש, אשאר עם לב שבור. סנדר אוהב אותי יותר מאת עצמו. סנדר מעניק לי שקט, בטחון, רוגע ושלווה. נותן לי את המקום הכי גדול בעולם שלו. הבנתי שאני אוהב את האיש הזה, היום החלטתי שלא מעניין אותי יותר מה ייחשבו, יגידו, ייעשו מאחרי גבי, כי אני עושה את מה שנכון לי. זה האיש, הוא שלי והוא כבר לא בסוד".

יוני ג'ורנו צילום בני טפירו
יוני ג'ורנו צילום בני טפירו

לבד כאוב ובודד

"על כל זה וויתרתי בגלל שפחדתי. אבל אז הבנתי שבסוף יום אני נשאר עם עצמי לבד כאוב ובודד מבפנים, כאשר בבית מחכה לי אדם שכל כך אוהב אותי, אבל פגוע ממני. החלטתי שכמו כל משבר בחיים שלי, אני אדע לנצל אותו ולצמוח ממנו. את ההחלטות הכי טובות שלי קיבלתי כשאני בכאוס, את ההצלחות הכי גדולות שלי, שאבתי מתוך משבר. היום אני מבין שהייתי חייב להתרחק כדי להתקרב. ובעיקר הבנתי שאני לא נכנע לראש והולך עם הלב שלי. עם האהבה, עם מי שעושה לי טוב.  ולא עם מה שאחרים חושבים. חזרתי לסנדר והבטחתי לו שאני כאן יחד איתו. היום אני פורק סלע כבד מהגוף. סלע שהתיישב עלי לפני 18 שנים, עת הבנתי שאני לא רק בצד של נשים".

יוני נישא מאהבה לאמא של בנו עמית. אחרי שבע שנים אמרתי לאשתי שאני מרגיש משהו אחר. שיש לי חבר. התגרשנו ואחרי תקופה עברתי משבר מאהבה נכזבת לחבר. עשר שנים לא הייתי בזוגיות עם גבר. חייתי בשקר כאשר אני מהווה את המחסום לעצמי. פחדתי מעצמי ולא קבלתי את מה שאני. עצרתי את הנטיה שלי והייתי אדם כבוי. תמיד הייתי מוקף אהבה ואף פעם לא לבד אבל לא היה לי אומץ להיות אני עצמי".

היה לו קשה לספר לבנו

"לא יכולתי לדבר עם עמית בני. פחדתי מעצמי ופחדתי לפגוע בו. חייתי בחושך רק אחרי שהתייעצתי עם אשת מקצוע הבנתי מה לעשות. רציתי לצאת מהארון אבל קודם לכל לספר לבן שלי".

אתה רוצה ילדים עם סנדר?

"יש לי בן שהוא יקר לי אבל, אנחנו מתכננים ילד בהורות משותפת. כי ילד צריך אמא"

יוני ג'ורנו הוא עורך דין שמייצג שוטרים. סביבה שהיא גברית מאד

איך הלקוחות שלך – השוטרים מגיבים לידיעה שיצאת מהארון?

:"השר שלהם עכשו הוא בעצמו הומו. הבנתי שכדי לייצג שוטרים לא צריך להיות גבר גבר. הייתי בטוח שעם החשיפה השמים יפלו. אבל מסתבר שהשמש זורחת אלי".

איך אתה מגדיר זוגיות בין שני גברים?

"אנחנו החברים הכי טובים. זה כייף שבין חברים אנחנו חושבים שהמין זה לא העיקר והחברות כן. כייף לנו לעשות דברים ביחד. אנחנו מטיילים ביחד המון, כל סוף שבוע בעיר אחרת. סנדר מלמד אותי לרקוד וגם מאמן כושר שלי. אנחנו גרים שלושה ימים ביחד ושלושה ימים בנפרד. יש לי זמן להקדיש לעבודה וגם זמן להתגעגע".

ג'ורנו והנבחרת שלו למועצת העיר

 יוני ג'ורנו חושב על פוליטיקה

ג'ורנו, איש פוליטי עבר בנתניה מערכת בחירות לרשות המקומית. הוא היה עוזר לשר התחבורה לשעבר, היה יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת נתניה. כיום בעל משרד עורכי דין. הוא פעיל בלשכת עורכי הדין ועוסק בתחום לשון הרע

הצהרת בעבר בראיונות לתקשורת כי לא זנחת את הרעיון להיות ראש עיריית נתניה. האם אתה חושב שנתניה במתכונתה מסוגלת לקבל ראש עיר גיי ?

"ברור לי שנתניה בתמהיל האוכלוסיה הקיים שלה היא שמרנית. יחד עם זאת אני לא נושא דגל של חברה כזו או אחרת. בדיוק כפי ששר המשטרה אוחנה אינו 'חיית מחמד של הקהילה'. שליחות ציבורית אינה קשורה במה נבחר הציבור עושה במיטה שלו. אפרופו פוליטיקה. הנה לך סקופ. השבוע הוצעה לי הצעה פוליטית מרחיקת לכת מבחינתי. התייעצתי עם שרים וחברי כנסת. אני בוחן את ההצעה ברצינות רבה. מבחינה פוליטית בנתניה יש זמן עד אוקטובר 2023. הכל פתוח וטרם החלטתי אם ואיך ובאיזה מסגרת אתמודד בנתניה. אני מאמין שאחבור למי מהמתמודדים, אבל עוד חזון למועד".

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות