fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המכונים, הניתוחים ומרפאות החוץ בלניאדו חוזרים לשגרה

מכונים ומרפאות חוץ בלניאדו חוזרים לשגרה תוך הקפדה על כללי הוראות הריחוק והמיגון של משרד הבריאות.

מערך מכונים ומרפאות החוץ בלניאדו, המונה כ-60 מכונים ומרפאות מומחים במגוון רחב מאד של תחומים קליניים, שב לפעילות שגרתית. כזכור, עם כניסתן של ההוראות לשעת חירום, הורה משרד בריאות להפסיק מתן שירות במכונים ומרפאות החוץ. כעת, עם החזרה לשגרה הכללית במדינה – חוזרים הרופאים והרופאות להעניק ייעוץ וטיפול לכ-500,000 תושבי נתניה והשרון.

החזרה של מכונים ומרפאות חוץ בלניאדו לפעילות השגרתית תבוצע בהתאם להוראות הריחוק החברתי, ובהתאם לכך ירווחו התורים על מנת למנוע התקהלות צפופה במסדרונות ההמתנה למרפאות והמכונים וכן ידרשו כללי התנהגות קפדניים בתחום ההיגיינה – חיטוי ידיים, חבישת מסיכה ומרחקי המתנה של שני מטר בין אדם לאדם.

שרי פרקש, מנהלת המערך: "במהלך תקופת החירום, פעלנו בהתאם להוראות משרד הבריאות ואפשרנו פעילות מצילת חיים באישור ועדת חריגים. כעת, אנו פותחים את כלל השירותים של המכונים ומרפאות החוץ, מתוך מטרה להקל על כאבם וסבלם של מטופלים רבים מאד שהמתינו לביצוע פעולות ופרוצדורות ניתוחיות לא דחופות".

מר נדב חן,  מנכ"ל לניאדו ציין כי "הושקעה מחשבה רבה באופן בו יפתחו המכונים והמרפאות, על מנת לשמור על בטיחות המטופלים והצוות. הגענו לפתרונות שיאפשרו מתן טיפול וייעוץ מיטבי מחד ושמירה על כללי הריחוק החברתי וההיגיינה מאידך".

בלניאדו עדיין פועל המרכז להתפרצות קורונה כתר עם 17 מטופלים בהם חמישה במצב קשה.

לקביעת תור ניתן להתקשר למספר  09-8609335

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות