fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבישולים של אנאלין: ניחוחות המזרח הרחוק אל מול הים

בעקבות הנחיות הקורונה נאלצה אנאלין לעזוב את עבודתה והחליטה למנף את כישורי הבישול שלה
טעמי המזרח הרחוק. אנאלין

בישוליה של אנאלין מוכרים היטב לכל החברים, המשפחה והקרובים שמוזמנים פעמיים בשנה לחגוג את ימי ההולדת שלה ושל נתי ריגלר בן זוגה. היא מכינה טעימות ממאכלי המזרח הרחוק, אוכל סיני, תאילנדי ופיליפיני, מוקפצים, בשרים, עוף בקארי, דגים וסושי.

מאז החל משבר הקורונה המסעדות נסגרו לקבלת קהל. הרבה אנשים החליטו למנף את כישורי הבישול שלהם בעת הזאת בהם גם אנאלין, פיליפינית שמציעה את מטעמי המזרח הרחוק.

הבישולים של אנאלין – היוזמה עלתה בעקבות הקורונה

עד לאחרונה עבדה אנאלין אצל אחת המשפחות העשירות בארץ בהרצליה. משפחה שאירחה שם את כל המי ומי. אנאלין טרחה בישלה והכינה את כל המטעמים. תוך כדי עבודתה היא השלימה את לימודיה בבית הספר לבישול מתקדם בתל אביב וקיבלה תעודת שף. בעקבות הקורונה נאלצה להפסיק את עבודתה. בן זוגה נתי ריגלר עודד אותה וביחד הם החליטו למנף את כישורי המטבח שלה. הם פתחו עסק לבישולים בטעמי המזרח הרחוק עם נגיעות ים תיכוניות.

מינפו את כישוריה בבישול. נתי ריגלר ואנאלין

בעקבות הנחיות הקורונה נאלצה אנאלין לעזוב את עבודתה: "חשבנו איך ניתן למנף את הידע שלה לכדי עסק או מיזם של הכנת התבשילים המיוחדים הללו. אז עלה הרעיון לשכור דירה בקו ראשון לחוף הים. דירה ממנה ניתן להשקיף על חוף סירונית, קו האופק והשקיעה. בדירה הזו ניתן לארח אנשים בסלון הדירה. מדובר בזוגות ובחברים בקפסולה. הבנו שבתנאי הקורונה והמגבלה על ההתקהלות וסגירת המסעדות יש לנו אפשרות לתת מענה לאנשים שמבקשים לאכול מאכלים מיוחדים במסעדה אך לא יכולים."

זוגיות בת עשר שנים

בקרוב מאד הם יצאו עם דף פייסבוק מסודר עם פירוט המנות שתכין אנאלין. בו תהיה אפשרות להזמין תבשילים לפי דרישת הלקוח. ההזמנות יעשו עד יום חמישי בשש בערב. ניתן להגיע באיסוף עצמי ולרכוש אוכל עבור סוף השבוע.

נתי ריגלר, יהלומן לשעבר, אב לשלושה, בזוגיות עם אנאלין מזה 10 שנים. בנתניה כבר התרגלו לראותם יחדיו בטיולים, בבתי הקפה, מסעדות ובאירועי תרבות.

"התאמנו את עצמינו לקורונה והמצאנו את עצמנו מחדש תוך ניצול הכישורים המצוינים של אנאלין. הקורונה סגרה אותנו בבית והכניסה אותנו למטבח. אנשים מבשלים יותר וגם אוכלים יותר ומבקשים לפנק את עצמם במאכלים שאינם יכולים להכין בבית. את זה אנחנו מציעים. שבירת שגרה והנאה צרופה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות