fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דובר צה"ל: הקצין שנהרג הלילה הוא רב-סרן בר פלח ז"ל תושב נתניה

דובר צה"ל מוסר היום (רביעי) כי רב-סרן בר פלח ז"ל, סגן מפקד סיירת חטיבת הנח"ל, הוא הקצין שנהרג הלילה כתוצאה מחילופי ירי, במהלך התקלות עם מחבלים בקו התפר, בסמוך למעבר ג'למה שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה.
הקצין שנהרג רב-סרן בר פלח ז"ל, בן 30 מנתניה | צילום: דובר צה"ל

סגן מפקד סיירת הנח"ל, רב-סרן בר פלח ז"ל, בן 30 מנתניה, הוא הקצין שנהרג הלילה שפיקד על חולייה שהסתערה על המחבלים סמוך למעבר ג'למה – ירה לעבר השניים שחוסלו – ואז התמוטט מפצעיו האנושים. התחקיר הראשוני של צה"ל חשף: המחבלים לא זוהו כחמושים, ולכן לא נורו עד ההיתקלות.

הקצין שנהרג רב-סרן בר פלח ז"ל, בן 30 מנתניה | צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל אביב כוכבי אמר הבוקר כי "לצערי בלילה איבדנו קצין צה"ל בפעילות מבצעית נגד פעילי טרור פלסטינים. אני משתתף בצער המשפחה ובת זוגו של הקצין, מחזק ומחבק אותם".

ראש הממשלה יאיר לפיד: "רב-סרן בר פלח, לוחם ומפקד, סגן מפקד סיירת חטיבת הנח"ל, נהרג הלילה בפעילות מבצעית ואין מילים לנחם את המשפחה, בת הזוג והחברים על אובדן של היקר מכל. בר לוחם בכל רמ"ח אבריו נלחם בטרור והוביל את לוחמיו עד שעתו האחרונה. הפעילות המבצעית שבה נהרג סיכלה פיגוע גדול והצילה חיי אדם. אנחנו כואבים יחד איתכם את נופלו. יהי זכרו של בר ברוך".

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: "בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו של רב-סרן בר פלח ז"ל, סגן מפקד סיירת חטיבת הנח"ל, שנפל הלילה בקרב עם מחבלים. בר היה גיבור בחייו ובמותו. יהי זכרו ברוך ונצור בליבנו תמיד."

מרים פיירברג ראש עיריית נתניה: "אבל כבד נפל על עירנו. רס״ן בר פלח (30) נהרג הלילה בפעילות מבצעית בג׳נין, לאחר שהגן בגופו על אזרחי ישראל ומנע אירוע טרור. מעבר להיותו קצין למופת, חבר מדהים וגולש מעולה, בר היה אהוב על הבריות- כולם הכירו אותו בזכות אהבתו הגדולה למדינה, לעיר וכמובן לצה״ל. הוא הוביל עשרות יוזמות של חלוקת סלי מזון לנזקקים ותמיד התנדב לעזור לכולם. אני משתתפת באבלה הכבד של משפחת פלח היקרה משכונת נאות הרצל יחד עם כל תושבי העיר נתניה, על נפילתו של בר האהוב. יהי זכרו ברוך.|

 

צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות