fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גילי פינוקים – הכל התחיל במעשנה של בשר

20 שנה גיל אלימלך מפנק את החברים שלו במאכלים שהוא מכין. עוד לפני הקורונה הוא התחיל לשתף את חבריו בתבשילים שלו שהיו מבוססים על בשר
השוטר והסטייקים. גיל אלימלך

20 שנה גיל אלימלך מפנק את החברים שלו במאכלים שהוא מכין. עוד לפני הקורונה הוא התחיל לשתף את חבריו בתבשילים שלו שהיו מבוססים על בשר. מאז הקורונה התפריט שלו התרחב והוא מציע אותו למכירה.

תמיד הוא אהב לבשל. זה התחיל עוד בצבא: "היינו במוצב אז אני בשלתי לחברה בשישי שבת". בקורונה הוא מינף את האהבה שלו לבישול.

 

גיל אלימלך: רציתי לקלוע לטעמם של יותר אנשים

אלימלך, נשוי לסיגל 25 שנים היה איש משטרה. הוא פרש אחרי 32 שנים בדרגת רב פקד בתפקידים: בתחום המבצעים, הוא שרת כקצין סיור, היה קצין מתנדבים ועוזר ראש משרד סיור.

 

"אשתי בעלת ידי זהב והיא מבשלת מצטיינת. היא תמיד משתפת אותי בהצלחות שלה. כל השנים התמקדתי בבשר ובניתי מעשנה בבית. במשך הזמן רציתי לקלוע לטעמם של יותר אנשים אז עשיתי את המבחן על החברים שלי".

כשגיל מדבר על החברים שלו הוא מתכוון לקבוצה של חברים מקריית השרון שרכבו ביחד על אופניים.  "אנחנו נפגשים אחת לחודש חודשיים לארוחה על בשר ויין לבילוי משותף. אנחנו נוסעים ביחד לחו"ל ואוהבים לאכול את הבשרים שלי". החבורה הזאת גם נתנה לגיל את שם העסק שלו כשחרטה את השם "גילי פינוקים" בשלג באתר סקי ברומניה לשם נסעו לבלות ביחד.

גילי פינוקים והחברים

בשנה האחרונה הוא מוכר בשרים מהמעשנה שלו בקרית השרון. זה עובר בין חברים מפה לאוזן. זו היתה רק ההתחלה.

הקורונה מינפה את האהבה שלו לבישול

גיל אלימלך: "הקורונה גרמה לי למנף את עסקי הבשר שלי והוספתי לכך מאכלי עדות. אנשים שאלו אותי מה יש לי בנוסף לבשרים. אז כדבר ראשון הלכנו לבית אמא. כאן נכנסה אשתי לתמונה והעסק קיבל תאוצה בבישולים של אוכל עירקי. אמא של אשתי היא יועצת הסתרים שלנו וגם בגיל 93 היא זוכרת איך האמא שלה בישלה בעירק: קובה במיה, קובה סלק, דלעת ונענע. קובה בורגול ועוד".

גילי אלימלך. מרק קובה סלק

כבן העדה הפרסית גיל אלימלך הוסיף את המומחיות הפרסית שלו באורז. אורז פרסי עם תפוחי אדמה בכמה סוגים עם תוספות. מרק שרק הפרסים מכירים בשם רומזבזי שזה כולל את כל העלים הירוקים שיש בשוק עם בשר בקר המוגש עם אורז.  אושפלו בוכרי שזה אורז עם גזר ובשר בקר: "את ההכנות אנחנו מתחילים כבר ביום רביעי. אני מוצא את עצמי מסתובב כל השבוע בין שווקים, לאטליזים וסופרים, בוחר וקונה. אנחנו מבשלים בעיקר לסופי שבוע ויש לנו מוצרים שאנחנו מכינים מראש ומוכרים אותם קפואים כמו: כדורי קובה, פסטיה של המרוקאים, קובה בורגול, גליליות חזה עוף במילוי פסטו ובשר בקר וקבב מזרחי. הגליליות עוף הפכו להיט והן מבוקשות במיוחד".

הבשר במעשנה של גילי

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות