fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן 35 הוכש היום (שני) על ידי נחש. מצבו בינוני

הוכש על ידי נחש. גבר בן 35 ממושב בית יצחק הוכש היום (שני) בצהרים בבית יצחק על ידי נחש ככל הנראה צפע

הוכש על ידי נחש. גבר בן 35 ממושב בית יצחק הוכש היום (שני) בצהרים בבית יצחק על ידי נחש ככל הנראה צפע. הוא הובא במצב בינוני לבית החולים לניאדו.

ממד"א נמסר: "בשעה 12:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על גבר שהוכש ע"י נחש בחצר בית בבית יצחק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח לניאדו גבר בן 35 במצב בינוני".

ידיו של לוכד הנחשים אבי ברוכים מלאות בימים אלה. אביב הגיע והנחשים מתעוררים: "הנחשים מתעוררים מהחורף כשהם רעבים וצמאים. יחד עם זאת הם נמצאים בתקופת החיזור וההזדווגות וזו הסיבה שהנחשים מאד אגרסיביים בעת הזו. כך שאם ראיתם נחש צפע אל תנסו ללכוד אותו לבד כי אתם מסכנים את החיים שלכם. הם רעבים וצמאים. הם יגיעו לכל מקום שיש בו את מזונם. עכברים וחולדות הם מזון טבעי שלהם. אז בחצר שלכם יש עכברים או אם בבית או במחסן יש עכברים הנחש זוחל אל העבר לתפוס אותו. אין לו עניין באדם אלא רק בעכבר או החולדה". באזור שלנו יש הרבה נחשים אבל רק הצפע הוא הארסי מביניהם. נחש צפע הוא חייה מוגנת כמו גם נחשים אחרים. אחרי שאני לוכד אותו אני מעביר אותו לחברה להגנת הטבע שמעבירה אותו למעבדה שם חולבים את הארס שלו לצורך הכנת נסיוב".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות