fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אתי ספגטי – המורה מבשלת ואופה והספגטי בגלל התלמידים שלה

את השם "אתי ספגטי" המציאו התלמידים של אתי כהן חטב: "באחד הטיולים בשלתי להם ספגטי והתגובות שלהם היו שזה הספגטי הכי טעים שאכלו
אתי כהן חטב וסלט עשיר צילום בן כהן

אתי כהן חטב שהיא מורה בבית ספר אלדד ורכזת טיולים אוהבת את המטבח. היא מבשלת ואופה ונהנית מזה מאד. במסגרת טיולים שעשתה בעולם וסדנאות בתחום הקולינארי היא העשירה את הידע שלה: "יחד עם המתכונים הביתיים , אני אופה ומבשלת בטעמים חדשניים אך מוכרים מהעולם. אצלנו בבית אנו מארחים הרבה מאד באהבה ויש לי מה להציע ולגוון. החברים נהנים ותמיד משבחים ומפרגנים. בתקופת הקורונה מאחר והתפנה לי זמן, התחלתי לאפות ולבשל לפי הזמנה. חברים עודדו אותי לפרסם ולמכור אז פתחתי עמוד באינסטגרם בשם etyspagetti 'אתי ספגטי' שם אני משתפת תמונות של כל המאפים והבישולים.

דרך אגב את השם "אתי ספגטי" המציאו התלמידים של אתי כהן חטב: "באחד הטיולים בשלתי להם ספגטי והתגובות שלהם היו שזה הספגטי הכי טעים שאכלו".

בעמוד האינסטגרם היא מצלמת תבשילים ועוגות. חלקם מצולמים על ידי בעלה בן כהן שהוא צלם אמן, משורר ומוסיקאי.

אתי כהן חטב: לכל תבשיל יש סוד

"בעיקר אני אוהבת לבשל מאכלים מירקות העונה, לכל תבשיל יש סוד, שהוא מה שמייחד אותו בטעם שהוא מקבל ממני.

בני הבית שלי אוהבים שאני מפתיעה אותם כל פעם בתבשיל חדש. המומחיות שלי היא בתחום המתוקים. זה עוגות גבינה ובמיוחד עוגת גבינה ללא גלוטן ודלת שומן שהיא העוגה המבוקשת ביותר.

בקטגוריית התבשילים אני מומחית למרק קובה ותבשילי קדרה. אני מייחסת חשיבות רבה לצמחוניים ומתאימה להם טעמים מעניינים".

בעקבות פניה של נשים צעירות שרוצות ללמוד לבשל ולאפות וגם לשמר את המורשת של בישולי הבית אתי עורכת סדנאות פרטיות לבישול ואפייה בהרשמה מראש.

פלפלים ממולאים של אתי

 

השארו מעודכנים בדף הפייסבוק של חדשות נתניה

הורידו את האפליקציה החדשה שלנו:
✅לינק הורדה למערכת אנדרואיד: https://bit.ly/32fziut
✅לינק הורדה מחנות אפל: https://apple.co/3hhtF3o

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות