fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אהרון אורגד קורא למפקד משטרת נתניה לאכוף ולהעניש מפירי בידוד קורונה ברמת פולג: "אלפי אנשים עלולים להכנס לסגר"

אהרון אורגד קורא לך להורות על שימוש בכל האמצעים המשטרתיים- והם רבים- להתריע ולהרתיע, ואם צריך לקנוס או להעמיד לדין כל מי שמסכן את בריאות הציבור!
אהרון אורגד צילום בני טפירו

בעקבות הידיעה על עשרות מתושבי רמת פולג שחלו בקורונה כאשר כמה מהם אינם מקיימים הוראות הבידוד ונראו במקומות ציבוריים בשכונה חוששים תושבי פולג ובהם גם  המשנה לראש העיריה אהרון אורגד שיוטל על השכונה סגר.

במכתב אל מפקד משטרת נתניה  נצ"מ אסף צור עם העתקים לראש העיריה מרים פיירברג איכר, לסגן ראה"ע הממונה על הפיקוח העירוני אפרים בולמש ולאלון אהרון- ראש מנהל אכיפה וביטחון נתניה  דורש המשנה לראש העירה וחבר המועצה אהרון אורגד ממפקד משטרת נתניה להורות על הגברת האכיפה ומתן מענה נחוש כנגד אנשים שאינם מקיימים את הנחיות הבידוד ומסכנים את בריאות הציבור בימים אלה, בהם חובת הזהירות היא במעלה הגבוהה ביותר!

"בסוף השבוע החולף נודע לי על תופעות חמורות באזור שכונת פולג- עיר ימים, לרבות חוף פולג, של אנשים שהפרו את חובת הבידוד, בשל נגיף הקורונה. חמור מכך- אף חולים מאומתים לא שהו בבידוד, מעשה חסר אחריות שאין להגדירו אלא כפשע.

הגברת אכיפה

אבקש ממך להורות על הגברת האכיפה ומתן מענה נחוש כנגד פורעים אלה המסכנים את בריאות הציבור בימים אלה, בהם חובת הזהירות היא במעלה הגבוהה ביותר!

אני קורא לך להורות על שימוש בכל האמצעים המשטרתיים- והם רבים- להתריע ולהרתיע, ואם צריך לקנוס או להעמיד לדין כל מי שמסכן את בריאות הציבור!

חוששני שאם תמשיך ההפקרות של חובת הבידוד על ידי מי שנמצא בחשש היחשפות לנגיף- עלולה שכונה גדולה של עשרות אלפי אנשים להיכנס לסגר כפי שראינו במקומות אחרים בארץ.

הנני מכתב בפניה דחופה זו גם את ראש עיריית נתניה, וכן את הממונה על הפיקוח בעיריית נתניה וראש מנהל אכיפה וביטחון. ביודעי כי המשטרה והפיקוח העירוני פועלים בשיתוף פעולה".

ברמת פולג יש עשרות חולים מאומתים תוצאה של מסיבות סיום השנה. תלמידים והוריהם נכנסו לבידוד. חברת המועצה טלי מולנר יצאה בשבת בקריאה בפייסבוק לתושבים מפירי חוק שנראו בחוף פולג למרות שהיו צריכים להיות בבידוד.

בשכונת רמת פולג עיר ימים נספרו בערך 40 חולים מאומתים. דאגתם של תושבי השכונה מבני המשפחות של החולים האלה שאמורים להכנס לבידוד וחלק מהם נראו בחוף הים ובשכונה.

"באיזה זכות אתם מרשים לעצמכם לשבת היום בבמבו וילג' כשאתם יודעים שאחד מבני משפחתם הגרעינית אובחן כחולה קורונה מאומת לפני יום יומיים  כשאתם חייבים להיות בבידוד?! באיזה זכות אתם יוצאים ויושבים בבית קפה כאילו כלום לא קרה? ועוד בצמידות לאנשים ובלי מסיכה?"

מצב התחלואה בנתניה בסוף השבוע

עשרה חולים נוספו בסוף השבוע וכמות החולים הפעילים בנתניה עומדת על  325 כמות החולים החדשים בשבוע האחרון עלתה ל – 149 וסה"כ החולים המאומתים בנתניה עד כה  579 חולים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות