fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסקרה שלא זזה, יינות קלילים ומשהו לנסיעות

וגם: מוצרים מצוינים לעור יבש, דייסת קוואקר מזינה ומארזי טיפוח לילדות

 

[highlight color="yellow"]איך עושה דובי פנדה?[/highlight] מכירות את זה שבמהלך היום המסקרה שמרחתם בבוקר מכתימה את אזור העיניים, לא בדיוק במקום שבו היא מיועדת להיות, ואתן מתחילות להידמות אט-אט לדובי פנדה? החברה הקוריאנית TONYMOLY מציעה מסקרה עמידה בשם PANDA'S DREAM SMUDGE OUT, שאיתה זה לא קורה (ניסינו ונהנינו!). היא מכילה סיבי מיקרופייבר עדינים במיוחד המאריכים את הריסים ומעניקים להם נפח עם תחושה קלילה. נהדר. 70 שקלים. בסופר פארם ובדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

המסקרה של TONYMOLY | צילום: ירון ויינברג
מסקרה של TONYMOLY | צילום: ירון ויינברג

[highlight color="yellow"]יופי של קילוף. [/highlight]Peel Off Mask הוא שמה של סדרת מסכות יופי מתקלפות לעור הפנים מבית קרליין. בהיצע: מסכת פחם להסרה עדינה של לכלוך, תאי עור מתים, שומן ושאריות איפור; מסכה לניקוי עמוק של הנקבוביות, המועשרת במרכיבי מיצוק, ומסכה לטיפול יופי מזין ומהיר. 50 שקלים ל-150 מ"ל. ברשתות הפארם ובאתר www.careline.co.il.

מסכות מתקלפות של קרליין | צילום: דני לרנר
מסכות מתקלפות של קרליין | צילום: דני לרנר

[highlight color="yellow"]התחזית: פחות יבש.[/highlight]מותג הדרמו-קוסמטיקה צטאפיל Cetaphil מציע שני מוצרים חדשים ומצוינים לטיפול בעור יבש ומגורה: תרחיץ ניקוי עדין, נטול בושם וסבון, המכיל תערובת ייחודית של שמנים מזינים (100 שקלים ל-295 מ"ל) ותחליב לחות, המכיל סרמיד המחדש את לחות העור ומונע את התייבשותו (130 שקלים ל-295 מ"ל). לא זול, אבל אם אתם סובלים, שווה. ברשתות הפארם, בקופות החולים מאוחדת, לאומית וכללית ובבתי המרקחת.

לעור יבש ומגורה. צטאפיל | צילום: אלי גיטלמן
לעור יבש ומגורה. צטאפיל | צילום: אלי גיטלמן

[highlight color="yellow"]קליל ונעים. [/highlight]MOMENTS OF JOY (רגעים של שמחה) או בקיצור: MOJO – הוא שמם של שני יינות חדשים וקלילים של יקבי כרמל: בלנד לבן עם עקצוץ של גוורצטרמינר, בציר 2018 חצי מתוק, וקברנה סובניון עם טוויסט, בציר 2018, חצי מתוק. לבקבוקים סגר הברגה נוח לשימוש. נהדר לאירוח. 35 שקלים. ברשתות השיווק.

יינות חדשים של יקבי כרמל | צילום: אייל קרן
יינות חדשים של יקבי כרמל | צילום: אייל קרן

[highlight color="yellow"]נסיכה קטנה.[/highlight] חברת מארקווינס האמריקאית מציעה שלושה מארזי טיפוח מתוקים לילדות בדמותן של נסיכות דיסני. "המארז של בל" מכיל שלושה בקבוקי לק המעוצבים כלבבות; "המארז של סינדרלה" מכיל שלוש שפופרות ליפגלוס, ו"המארז של אריאל" מכיל צללית עיניים באריזת צדף, ליפגלוס ורוד ולק. המוצרים בטוחים לשימוש. 29 שקלים למארז. ברשתות הפארם וההפנינג.

מארזים לילדות של מארקווינס | צילום: אלון גנון
מארזים לילדות של מארקווינס | צילום: אלון גנון

[highlight color="yellow"]לחובבי הז'אנר.[/highlight]מעוניינים בארוחה בריאה, משביעה ומהירה? שטראוס מציעה מארז ובו שש מנות אישיות של דייסת קוואקר, המועשרת ב-10 גרם חלבון. עליכם רק להוסיף מים, והנה לכם ארוחה. שני טעמים לבחירה: בננה-אגוזים וחמוציות-שקדים. כ-23 שקלים. בכל רשתות השיווק.

דייסות קוואקר עשירות בחלבון | צילום: סטודיו שטראוס
דייסות קוואקר עשירות בחלבון | צילום: סטודיו שטראוס

[highlight color="yellow"]נשיאה טובה.[/highlight]עתה, כשעונת הטיולים והנופשים בעיצומה, מציע מותג הדרמו-קוסמטיקה SeboCalm מארזי טיפוח ייעודיים לנסיעה עם מוצרים בגודל מיוחד. המארז שבתמונה מסדרת "אינוביישן" מכיל: קרם יום נגד קמטים, SPF25, 10 מ"ל; פיטו סרום, 15 מ"ל, לצמצום מראה הקמטוטים; קרם לילה רטינול, 15 מ"ל, להאטת קצב הזדקנות העור, מסכת פילינג, 15 מ"ל, לשיפור מרקם העור, קרם מייק-אפ רב תכליתי, 10 מ"ל, ומים מיסלריים, 90 מ"ל, לניקוי עור הפנים והסרת איפור. מחיר המארז: 70 שקלים. להשיג באתר: sebocalm.co.il

מארז נסיעות של סבוקאלם | צילום: דן לב
מארז נסיעות של סבוקאלם | צילום: דן לב

[highlight color="yellow"]נסו את מזלכם.[/highlight]בקניית שני מוצרים ויותר מסדרת "אוטן" להגנה מיתושים (5 שקלים בלבד על המוצר השני), נכנסים להגרלה שבה אפשר לזכות במינוי משפחתי (בשווי של כ- 446 שקלים למשך שנה שלמה) לכניסה לאתרים של הרשות הטבע והגנים. בכל יום, במשך כל ימי הפעילות, יוגרלו 10 זוכים. טלמסר: 03-3738866. בכל סניפי סופר פארם עד 31 ביולי.

סדרת מוצרי אוטן להגנה מיתושים | צילום: אסף לוי
סדרת מוצרי אוטן להגנה מיתושים | צילום: אסף לוי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות