fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצלליות המנצחות וכפכפי הפלא

וגם: כלים חד פעמיים מתכלים, סבונים מוצקים, מוצרי טיפוח שנלחמים באור המסכים, בשמים לקיץ ומתנות למורה או לגננת

 

באהבה לסביבה. לכבוד שבועות השיקה פעמית סטור מוצרי אפייה אקולוגיים מחומרים טבעיים, שבהחלט כדאי להשתמש בהם בכל ימות השנה ולא דווקא בחגים. מדובר בכלים מתכלים, שבתהליך הייצור שלהם משתמשים בפסולת של עץ ולא פוגעים בעץ עצמו. כלי כזה לא משאיר כימיקלים רעילים בסביבה ולעיתים אף מזין את האדמה בחומרים שלו, כאשר הוא מתפרק. פשוט נפלא. בהיצע: תבניות בכמה גדלים, קערות קטנות, כוסות מקלות צ'ופסטיק ועוד. מארז של שלוש תבניות עולה 10 שקלים. בחנויות הרשת ובאתר החברה.

כלים מתכלים של פעמית סטור | צילום: יח"צ
כלים מתכלים של פעמית סטור | צילום: יח"צ

איזה קיץ מסביב. ברשת SABON חוגגים את הקיץ עם קולקציית בשמים חדשה בהשראת הטבע, ג'ל לחות לגוף להענקת תחושה קרירה ומרעננת וכן שלל אקססוריז מעוצבים לחוף. הבשמים מוצעים בחמישה ניחוחות (יסמין, פאצ'ולי, לבנדר-וניל, גרין רוז, פריחת הדרים ומושק (169 שקלים ל-80 מ"ל); הג'ל מכיל נוסחה הנספגת בקלות ומועשרת בשמן אבוקדו ובתמצית אלוורה. הוא מוצע בחמשת הניחוחות של הבשמים (89 שקלים ל-200 מ"ל); באגף האביזרים לקיץ תמצאו, בין השאר, תיק ים מהמם המתקפל לנרתיק (89 שקלים) ומגבת חוף משגעת המתקפלת לתיק נשיאה (49 שקלים). בחנויות הרשת ובאתר החברה.

בושם וג'ל גוף של SABON | צילום: מוטי פישביין
בושם וג'ל גוף של SABON | צילום: מוטי פישביין

כיף באמבט. המדור לא זוכר מתי בפעם האחרונה הוא השתמש בסבון מוצק. לכן הוא די שמח כשהתקבלו אצלו הסבונים המוצקים החדשים של Crema. אז ככה: הם אינם גורמים ליובש בעור, בהחלט מעניקים תחושה נעימה, ניחוחם עדין והם אינם מכילים פרבנים. תוכלו לבחור בין סבון בוץ מים המלח, סבון פילינג עם גרגירי פולי קקאו וסבון לחות בניחוח נהדר של מושק. יודגש, כי מוצרי Crema אינם מנוסים על בעלי חיים. 13 שקלים לרביעיית סבונים. ברשתות השיווק והפארם.

הסבונים המוצקים של CREMA | צילום: מיכאל טופול
הסבונים המוצקים של CREMA | צילום: מיכאל טופול

אור כחול כהה. כמה שעות כל אחת מאיתנו נמצאת כיום מול מסך המחשב? מסך הנייד? מסך הטלוויזיה? האייפד במיטה? תודו שזה מוכר. לחברת הקוסמטיקה הצרפתית PAYOT יש בשורה: סדרת טיפוח אנטי אייג'ינג, בשם BLUE TECHNI LISS, המציעה קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים וסרום. כל המוצרים בסדרה, כך הוסבר למדור, פועלים בטכנולוגיית אור כחול חדשנית עם קומפלקס רכיבים פעילים ייחודי וריכוז גבוה של חומצה היאלורונית, ובקיצור: הם מכילים נוסחה ייחודית דרמו-קוסמטית למתקפת האור הכחול. 149-139 שקלים. ברשתות הפארם.

הסדרה החדשה של PAYOT | צילום: יח"צ חו"ל
הסדרה החדשה של PAYOT | צילום: יח"צ חו"ל

צלליות הזהב. אם במקרה אתן מחפשות את פלטת צלליות העיניים האולטימטיבית, אל תרחיקו לכת. גשו לפארם הקרוב והצטיידו בזו החדשה של ג'ייד, שהושקה לאחרונה, לצד מוצרים נוספים, המרכיבים את "וינטג'" – מראה האיפור לקיץ של החברה. המדור, שבמהלך שנותיו הרבות, התנסה באינספור צלליות, גם של מאפרי-על וגם של חברות יוקרה, מצהיר שהוא מצא את הצלליות המנצחות בקלות את כל האחרות. הן נמרחות בדיוק מופתי, והקסם הגדול: מבוקר ועד ליל הן לא זזות ממקומן, ממש כאילו נמשחו דקה קודם לכן. פלטת הצלליות מכילה שמונה גוונים בגימורים של מט, מטאלי ושימר להצללה בצבעי כתום חמים, סגול, זהוב, ירוק זית (משגע!) וכן צבעי אדמה טבעיים. בקיצור: מוש! 110 שקלים. ברשתות והפארם ובאתר החברה.

מושלמות. הצלליות של ג'ייד | צילום: יח"צ
מושלמות. הצלליות של ג'ייד | צילום: יח"צ

למורה ולגננת. באיב רושה מציעים מתנות טיפוח בוטניות למורות ולגננות לסוף שנת הלימודים. למשל: מארז המכיל ג'ל רחצה, קרם גוף וקרם ידיים במגוון ניחוחות, בקופסת זהב מהודרת ובמחיר של 63 שקלים; או: מארז המכיל סבון ידיים, ג'ל רחצה, קרם גוף, קרם ידיים, סבון מוצק וקונג'אק לגוף, בקופסה ירוקה מהודרת ובמחיר של 126 שקלים. ויש מבצע: בקנייה ב-300 שקלים ויותר, משלמים רק 200. בחנויות הרשת ובאתר החברה.

מארזי מתנה של איב רושה | צילום: יח"צ חו"ל
מארזי מתנה של איב רושה | צילום: יח"צ חו"ל

תנו לגבר. מותג הטיפוח לגברים AXE השיק סדרת מוצרים חדשה, AXE ICE CHILL, כולם בעלי ניחוח מרענן של מנטה קפואה ולימון. בהיצע: דאודורנט ספריי גוף מרענן ומגן מפני ריחות לא נעימים; ספריי אנטי פרספירנט להגנה יעילה עד 48 שעות וג'ל רחצה. 17-11 שקלים. ברשתות השיווק והפארם.

חדשים לגבר של AXE | צילום: יח"צ
חדשים לגבר של AXE | צילום: יח"צ

חובה ללכת על זה. על נעלי התאוששות שמעתם? אם לא, נא להכיר את המותג האמריקאי Oofos, המציע כפכפים בשלל גזרות, שהסוד שלהם הוא בטכנולוגיית ה-OOFOAM הייחודית למותג. כלומר: הקצף בסוליה הרכה סופג בכל צעד 37 אחוז יותר מההדף בהשוואה לסוליה רגילה, ובכך מפחית את הלחץ מהרגליים ומהמפרקים לאחר יום ארוך ופעילות ספורט מאומצת. בנוסף, הסוליה מאופיינת במבנה ייחודי המעניק תמיכה לקשתות ובכך מורידה משמעותית את הלחץ מהקרסוליים, הברכיים, המותן והגב התחתון. העיצוב הביו-מכני מסייע לדרוך בצורה נכונה יותר ותורם להפגת כאבים אחרי מאמץ. 249-199 שקלים. בסניפי רשת Brooks. רשימת סניפים באתר החברה.

כפכפי התאוששות מופלאים | צילום: יח"צ
כפכפי התאוששות מופלאים | צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות