fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איזה קיץ מסביב

מוצרים שכדאי לקחת לים, וודקה חדשה, דאודורנט מצוין ומוצרי הטיפוח שעשויים להחליף את הבוטוקס

 

[highlight color="yellow"]הסתכלו על המברשת. [/highlight]שתי מסקרות חדשות ל-CHIC תמרוקים. האחת למראה דרמטי והשנייה להענקת נפח. לשתיהן מברשת סיליקון במבנה ייחודי, המאפשרת הפרדה של הריסים והיצמדות החומר לכל ריס בנפרד. המברשת הגמישה והא-סימטרית מאפשרת מריחה קלה ופשוטה. 49 שקלים. ברשתות הפארם.

המסקרה החדשה של שיק | צילום: אלון גנון
המסקרה החדשה של שיק | צילום: אלון גנון

[highlight color="yellow"]גם לעור רגיש. [/highlight]מחלאבין מגיע אלינו דאודורנט מצוין, נטול ריח ובושם, המנטרל ריחות זיעה עד 48 שעות. הדאודורנט, מסדרת "לאב ליין", מכיל ויטמין E וויטמין B התורמים לריכוך העור, להענקת לחות ולמניעת כניסתם של רעלים מזיקים. בשל העובדה, כי התכשיר נטול ריח הוא מיועד לנשים וגברים כאחד ומתאים גם לבעלי עור רגיש במיוחד. 22 שקלים. ברשתות השיווק והפארם.

דאודורנט של חלאבין | צילום: אלון גנון
דאודורנט של חלאבין | צילום: אלון גנון

[highlight color="yellow"]קיץ שמח וססגוני. [/highlight]איזה קיץ צבעוני הולך בפעמית סטור, שהשיקה שלל מוצרים מקסימים לימים החמים, אותם רצוי לקחת לים או לבריכה. למשל: כוס עם קש, דלי לים, בקבוק גדול או קטן, קרחונים מפלסטיק ועוד. 13-7 שקלים.

קיץ צבעוני בפעמית סטור | צילום: אפרת אשל
קיץ צבעוני בפעמית סטור | צילום: אפרת אשל

[highlight color="yellow"]לאוהבי הוודקה. [/highlight]יקבי כרמל הביאו לארץ את הוודקה ניו אמסטרדם, שהיא וודקה פרימיום, המיוצרת במזקקה פרטית בקליפורניה בבעלות גאלו, יצרנית היין והמשקאות האלכוהוליים הגדולה ביותר בארצות הברית. היא הושקה בשנת 2011 וכיום היא מדורגת בטופ 5 של מותגי הוודקה הנמכרים בארה"ב. הוודקה, המכילה 40 אחוז אלכוהול, מיוצרת מ-95 אחוז תירס ו-5 אחוז בלנד דגנים שמקורם במיזורי ונברסקה. היא עוברת זיקוק חמש פעמים ומסוננת שלוש פעמים, במטרה להעניק טעם רך ונקי וסיום חלק. אופייה של הוודקה מאפשר לשתות אותה כמו שהיא אך גם כבסיס למשקאות מעורבבים בכל הרמות. 55 שקלים לבקבוק של 750 מ"ל, 70 שקלים לבקבוק של ליטר. ברשתות השיווק המובחרות ובחנויות היין.

וודקה ניו אמסטרדם | צילום: איל קרן
וודקה ניו אמסטרדם | צילום: איל קרן

[highlight color="yellow"]במקום בוטוקס. [/highlight]ב-AHAVA מעבדות ים המלח אומרים, כי הביאו בשורה פורצת דרך בטיפוח אנטי אייג'ינג לטיפול ממוקד בקמטים עמוקים והוספת נפח לתווי הפנים. הסדרה החדשה כוללת ארבעה מוצרים: אסנס אקטיבי לליחוח והחלקת העור, קרם להחלקת קמטים לשימוש בוקר וערב, מסכת לילה ואפליקטור למילוי ממוקד של קמטים, כולם – וזה הסוד הגדול – מכילים תמצית תפוח סדום (Calotropis Procera) בשילוב תמצית המינרלים הטבעית והבלעדית של AHAVA. שימוש באפליקטור מקנה תוצאות מיידיות. בכל השאר – צריך להתמיד. 389-249 שקלים. ברשת חנויות AHAVA, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ובאתר: www.ahava.co.il.

תכשירי האנטי אייג'ינג החדשים של AHAVA | צילום: יח"צ
תכשירי האנטי אייג'ינג החדשים של AHAVA | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]גם הגנה, גם טיפוח.[/highlight]REVLON השיקה את Photoready Candid – קולקציה של מוצרי איפור בסיס, המועשרים ברכיבים מטפחים, כדי לתת מענה לנשים ונערות המבקשות לקבל מראה טבעי ואחיד ללא תחושת כובד על הפנים. המוצרים מבוססים על פורמולה המכילה נוגדי חמצון ורכיבי הגנה מפני ההשפעות המזיקות של האור הכחול. בהיצע: מייק-אפ, קונסילר ופודרה באבקה. 60-50 שקלים. ברשתות הפארם.

איפור בסיס. Photoready Candid של רבלון | צילום: יח"צ
איפור בסיס. Photoready Candid של רבלון | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]בלי לתפוס ראש.[/highlight]חדש מהיינקן: בירה ללא אלכוהול, עם רכיבים טבעיים ו-69 קלוריות בלבד בבקבוק. הבירה מבושלת בשיטת ייצור ייחודית על פי נוסחה מקורית שפותחה על ידי הברומייסטר הראשי של מותג היינקן העולמי במשך שנים רבות. 30 שקלים לשישייה של 330 מ"ל. בחנויות האלכוהול והיין, במסעדות, בבתי קפה, בברים וברשתות השיווק.

ללא אלכוהול. בירה היינקן | צילום: יח"צ
ללא אלכוהול. בירה היינקן | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]איזה ריח מסביב.[/highlight]תחת השם "סירוק קל" מציעה נקה 7 סדרת מוצרים, המועשרים בשמן זרעי ענבים ורוזמרין, להתרת קשרים המותאמת לילדים בניחוח נהדר. מה בסדרה? שמפו, מרכך, קרם לחות ותרסיס להתרת קשרים. 15-13 שקלים. ברשתות השיווק והפארם.

"סירוק קל" של נקה 7 | צילום: סטודיו מרחב
"סירוק קל" של נקה 7 | צילום: סטודיו מרחב

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות