fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנורה ירושלמית

גיבור השבוע בכדורגל הוא יוסי מזרחי, מאמן הפועל קטמון. מזרחי, שוער עבר אמיץ ואהוד, הוכיח כי הוא איש אמיץ גם מחוץ למגרש
יוסי מזרחי
איש שלום. יוסי מזרחי (צילום: ארכיון)

יש משחקי כדורגל בארץ שתענוג לראות, כמו המשחק הנפלא שראינו השבוע בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב. פתאום רואים קצב אירופי, רואים שוערים בפעולה, בעיטות של חלוצים ורמה אחרת ממה שהורגלנו, למרות התיקו והדרמה. המשחק הזה, לדעתי, כולו ניצחון בית"רי והוכחה שחוץ מבאר שבע ומכבי תל אביב, יש עוד קבוצה טובה בליגה. בית"ר עדיין ללא ניצחון, אבל עם כדורגל מרהיב כמו שהציגה השבוע בנתניה, היא מאותתת לכולנו שהליגה עדיין פתוחה וכדאי לצפות להפתעות.

יוסי מזרחי
איש שלום. יוסי מזרחי (צילום: ארכיון)

בחיפה העניינים יגעים. הפועל חיפה, ללא חיזוק מתאים בהמשך, עלולה להתדרדר עמוק למטה, וזה כואב לאוהדים לעבור ייסורים מדי שנה. אצל מכבי חיפה עדיין לא רואים התחברות והשפעה חיובית של המאמן החדש. במצב עניינים שכזה המשחק הבא בבית ביום שני נגד הפועל באר שבע, יכול להוות נקודת מפנה. באר שבע טובה יותר כרגע, אבל משחק הקרבה נחוש של חיפה וניצחון ביתי יכול לתת את התנופה המתבקשת להמשך חיובי ונקודת מפנה.

גיבור השבוע בכדורגל הוא יוסי מזרחי, מאמן הפועל קטמון. מזרחי, שוער עבר אמיץ ואהוד, הוכיח כי הוא איש אמיץ גם מחוץ למגרש. בראיון נוקב בעיתונות הוא יצא נגד הלה פמיליה והגזענות, והצהיר שהוא איש שלום שמוכן עבורו לעשות ויתורים מפליגים בשטח. בתקופה שבה הרבה שחקנים ועסקנים הפכו ל"קרנפים", טוב לשמוע את קולו הצלול והברור של האזרח יוסי מזרחי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות