fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החיים הם לא פרסומת

ביקורת הפרסומות של מפורסטמה: כדי לראות את גילה אלמגור מתרתחת, את רשף לוי וששת ילדיו מסביב לשולחן ואת אירה וירדורצ'יק רודה בבנות שהיא מאמנת, צריך פשוט לעקוב אחרי העיתונות הכתובה והמשודרת
שני כהן וגילה אלמוג לשוקה דיירקט | מפורסטמה, צילום מיוטיוב
שני כהן וגילה אלמוג לשוקה דיירקט | מפורסטמה, צילום מיוטיוב

מאת עלית קרפ

מפורסטמה סבורה שיותר ויותר מפורסטמים משתתפים בפרסומות: גילה אלמגור מתרתחת ובורחת מהאולפן, כששני כהן משוקה דיירקט נותנת לה לקרוא מתוך מה שנראה לה כמו "גן הדובדבנים" ומתברר שהוא פרסומת לשוקה.
רשף לוי מנסה להוציא מצעיר ילדיו הטלוויזיוניים מה הכינוי המשפחתי שלו בפרסומת לקוטג' תנובה לקראת יום המשפחה, ומאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית, אירה ויגדורצ'יק, מסבירה שלבנות שלה מותר לאכול ריבה של סנדלפור כי אין בה סוכר לבן, רק סוכר פירות. היא רק שוכחת לציין שמדובר כנראה בחצי כפית אולי פעם בחודש.

בכל הכבוד, מפורסטמה סבורה שכל הפרסומות הללו מחמיצות את העיקר. אם רוצים שאישיותו האמיתית של הכוכב וחייו האישיים יפעפעו לתוך הפרסומת, צריך לעשות זאת בהומור, ולכן אסור לעשות זאת כמין הרחבה של המציאות, אלא בהפוכה. זאת הסיבה שבגללה הפרסומת להגרלת הפיס שבה מככבת ניקול ראידמן מוצלחת כל כך; ראידמן משחקת בפרסומת ההיא את הנערה התמימה שמעולם לא הייתה באמת, זו ש-10,000 שקלים בחודש למשך 10 שנים מרשימים אותה.

כדי לראות את גילה אלמגור מתרתחת באמצע ראיון, את רשף לוי עם ששת ילדיו מסביב לשולחן ואת אירה וירדורצ'יק רודה בבנות שהיא מאמנת – לא צריך פרסומת, אפשר סתם לעיין בעיתונות הכתובה והמשודרת.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות