fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניקול, אהובתי

ביקורת פרסומות: כל הכבוד למלהק של הפרסומת החדשה של מפעל הפיס. בבחירה שלו בניקול ראידמן הוא שיחק על הידע שיש לצופה בנוגע למי שמגלמת את הדמות
ערן זרחוביץ' וניקול ראידמן למפעל הפיס | צילום מסך
ערן זרחוביץ' וניקול ראידמן למפעל הפיס | צילום מסך

מאת עלית קרפ

מפורסטמה רוצה להצהיר קבל עם ועדה לכל מעקמי האפים, הנחשבים בעיני עצמם והמתנשאים, שהיא מתה על ניקול ראידמן עם פרווה של קוף ובלעדיה.

ראידמן פרצה לתודעה הציבורית לפני כמה שנים בתוכנית הדוקו-ריאליטי "המעושרות" כבת זוגו של מיכאל צ'רנוי, שתחזק איתה מערכת יחסים שנמשכה 11 שנה ובמהלכה נולדו לשניים שני ילדים. כבר אז הואשמה בהיותה גולד-דיגרית. למי שבא מהמיליה הפועלי של מפורסטמה, נזכיר שגולד-דיגריות הן נערות יפות שנישאו לכל מיני תרחים זקנים מסיבות כלכליות. יש פתגם נפלא, דרך אגב, שמערב עברית ותורכית, כדי להביע אכזבה שנוחלת גולד-דיגרית כזאת חלילה מהאפשרויות הכלכליות שנדמה היה לה שנפרשו לפניה. הביטוי הוא: "הלך הקיימאק (כלומר השמנת) ונשאר הטוקמק (כלומר האידיוט)", אבל ממש לא בזה מדובר, כי ראידמן, בין אם קיבלה את הונה מבן הזוג שלה ובין אם עשתה אותו במו ידיה, ידעה להפיק ממנו את המקסימום, ובגדול, ושכולם, אבל כולם, יתפוצצו. אויש איך שאני מתה על זה.

עכשיו היא גם מוכיחה שיש לה המון הומור, כשהיא מופיעה בפרסומת החדשה למינוי הפיס, שבה מבטיח לה הנער שמחזר אחריה, שאותו מגלם ערן זרחוביץ', 10,000 שקל בכל חודש למשך 10 שנים. כמובן, שבת דמותה של ראידמן, שידועה בחייה האישיים בראוותנות אין קץ ובמשאבים בלתי מוגבלים, נורא מתרגשת מזה, וכל הכבוד למלהק: הוא משחק על הידע שיש לצופה בנוגע למי שמגלמת את הדמות, ובמשתמע מכך על כך שהוא יודע, שלניקול ראידמן האמתית 10,000 שקלים הם כפי הנראה לא סכום שמעלה ובטח לא סכום שמוריד משהו.

בפרסומת היא נערה צעירה ותמימה, אולי כמו שראידמן לא הייתה מעולם, שחושבת על סגירת המשכנתה, כזאת ש-10,000 שקלים מאוד משנים את חייה, במין הפוך על הפוך כזה.

למה נועדו פרסומות אם לא להציג בפנינו חלומות? צחקתי מאוד. הכסף הזה מעלה ומוריד גם למפורסטמה: את הכובע.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות