fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מלון חוף התמרים הוותיק על חוף הים – מתחדש

הנהלה חדשה הגיעה אל המתחם ועימה רוח חדשה, גישות מקוריות, עיצובים רעננים, ומעל הכול מחויבות מלאה לקבל ולדאוג לכל אורח, על פי אורחות החיים שלו. כל אדם בישראל ימצא כאן את מבוקשו.
מלון חוף התמרים עכו | צילום באדיבות מלון חוף התמרים

רק שמו של המלון נשאר כשהיה. השלט "חוף התמרים" האהוב והמוכר כל כך זה עשרות שנים, ששאב את שמו משפע עצי הדקל שסביבו, ימשיך לקבל את פניהם של הבאים במבואות הדרומיים של העיר עכו. כל השאר מתחדש, הכול ייבנה מחדש.

הקאנטרי קלאב החדש של חוף התמרים

המלון החדש יפתח את שעריו באביב אבל מה שפתוח כבר עתה ופעיל הוא –

הקאנטרי קלאב-

מתחם ענקי על שטח של 30 דונם, עשיר בפעילויות ספורט וחברה, מגוונות ותוססות. כ-2000 מנויים קבועים כבר נהנים לבוא בכל יום ולקחת חלק במגוון העשיר של פעילויות שהמקום מציע.

יוגב בוחבוט, היזם והבעלים של חברת ביכורים ומלון חוף התמרים: "מה שהכי מרגש אותי, זה לראות איך החזון שלי מתגשם כבר עכשיו בקאנטרי קלאב,  אפילו עוד לפני שפתחנו את המלון, בדיוק מה שכיוונתי אליו, שיתוף פעולה הרמוני בין אוכלוסיות כל כך שונות זו מזו. חילונים ודתיים, צעירים ומבוגרים, חרדים וערבים. כל אחד מוצא את מקומו כאן".

מתחם הקאנטרי קלאב פתוח בכל יום מ-06:00 בבוקר ועד 21:30 בלילה, פרט לשבת. בשבתות המתחם סגור. אמרנו מחויבות מלאה לשירות הולם לכל באי המקום, לשומרי המצוות, למשל. גם האוכל בקאנטרי קלאב כשר למהדרין, כך יהיה גם במלון.

מה יש בקאנטרי הגדול הזה של מלון חוף התמרים? הנה רשימה חלקית:

חדרי כושר, סטודיו לשיעורי ספורט, שתי בריכות שחייה, אחת מקורה והשנייה חיצונית, 2 בריכות לילדים, מגרשי טניס, כדורגל, כדורסל, קטרגל וגם טניס שולחן. מדשאות נרחבות, קפטריה ומסעדת בריאות. לכל אלה מצטרפים גם חדרי חוגים ואולם להרצאות ולכנסים.

מורן לריח, המנכ"ל שמפעיל את הקאנטרי מיום הפתיחה המחודשת תחת ההנהלה החדשה לפני כחצי שנה, מתרגש ממה שהושג עד כה ומחכה לשלב הבא של פתיחת המלון עצמו: "יש כאן אתגר מיוחד, כל יום אני מופתע ממשהו חדש ונחשף להתרחשויות מרגשות, כמו זוג דתי צעיר, בחור ובחורה, שהגיעו לכאן לדייט ראשון. אחר כך ראיתי אותם נפגשים כאן שוב לדייט שני…".

חורף 2022. בקפטריה של הקאנטרי חם ותוסס | צילום באדיבות מלון חוף התמרים

ספורט לשם ספורט

נושא הפעילות הספורטיבית בקאנטרי קלאב של מלון חוף התמרים הוא אחד הנושאים החשובים, שהיזם שם לעצמו למטרה לטפח ולכוון להישגים הנכונים.

השחייה בבריכות נעשית בהפרדה מלאה בין נשים וגברים. שעתיים לסירוגין לכל קבוצה. בימי הקיץ, כאשר הבריכה החיצונית פתוחה, החלוקה תהיה בהתאמה: כאשר בחוץ הזמן לשחות מיועד לנשים, בפנים שוחים הגברים. בחורף פשוט מחכים. אבל כל מנוי יודע בדיוק את המועדים שלו, והדברים מסתדרים מאליהם.

מה חושבים על זה השחיינים שאינם שומרי מצוות? "לא תאמיני, אבל הם מודים לי על זה. המנויים שלנו באים לכאן כדי לעשות ספורט, לא כדי לקפץ במים ולהתיז על החברים" אומר בוחבוט היזם " לכן לא תראי כאן חבר'ה שבאים לעשות כיף במים, אבל כן תראי כאן אנשים שוחים בשקט במסלול המסומן שלהם, בלי הפרעות וכך יכולים להתרכז במטרה".

גם בחדר הכושר חלק מהפעילות נעשית בהפרדה, יש אגף אחד שמיועד רק לנשים. בסטודיו להתעמלות יש, כמובן, שיעורים ייעודיים נפרדים.

פרט לאלה, כל השטחים הציבוריים, המדשאות והקפטריה, כולם מעורבים.

מרגוע על החוף | צילום באדיבות מלון חוף התמרים

גם מנכ"ל הקאנטרי הופתע לגלות, עד כמה השחייה הנפרדת מעניקה נוחות לשחיינים: "אני מכיר אישית נשים, שממש מודות על האפשרות לבוא ולשחות, בלי להתמודד עם כל מה שכרוך בהופעה בפומבי בבגד ים. הן מרגישות מוגנות" אומר מורן לריח. "כך הן יכולות להתמסר לעניין הספורט לשם ספורט, ולהסיר מעצמן את כל הטרדה הזאת שקשורה בחשיפה".

"אני מאמין גדול בערך ובחשיבות של הספורט. שחייה, למשל, היא ענף חובה. מבחינתי, לדעת לשחות זה פיקוח נפש, כל אדם חייב לדעת לשחות" אומר יוגב בוחבוט, הבעלים והיזם, ומאמין שדווקא ההפרדה הזאת מבטיחה לכל איש ואישה את היכולת להשקיע בלימודי שחייה, בלי צורך לערב בכך שיקולים אחרים.

ספורט לצעירים, לקטנטנים ולגיל השלישי

לשכבה הכי הרחבה של האוכלוסייה, הלא הם בני העשרה עד בני גיל העמידה, הצע הפעילות הספורטיבית בקאנטרי קלאב בחוף התמרים הוא כמעט מושלם. בסטודיו יש שיעורים בעצימות גבוהה, הלא הם האימונים שהצעירים האנרגטיים אוהבים במיוחד. אנחנו מדברים כאן על השיעורים שבסיומם המתעמלים משאירים הרבה קלוריות מיותרות על ריצפת אולם הסטודיו… ומי צעיר ולא רוצה את זה?
הכוונה לאימונים כמו, אינטרוולים, קיק בוקסינג, אירובי מדרגה, ספינינג, היט, וכמובן שיעורי חיטוב, קור ופיטנס.

למי שאחרי כל זה עדיין נשאר מספיק מרץ לשחרר, יש גם ספורט מגרשים: טניס, כדורגל, כדורסל וקטרגל. שכחנו משהו? אה, כן, יש גם טניס שולחן. קצת יותר מעודן אבל לא פחות אנרגטי.
למבוגרים שבחבורה יש בסטודיו שיעורים ייעודיים, כמו התעמלות בונה עצם, יוגה, ריקודים.

והקטנטנים ביותר? טוב, אותם לא צריך לעודד להתעמל, הם עושים את זה בעצמם ממילא, בתנועה ובתזוזה  כל הזמן וכל היום. לכן להם יש כאן ג'ימבורי נחמד, 2 בריכות שחייה רק לקטנים, והפעלות כיפיות מכל הסוגים

מועדון חברים

לבני הגיל השלישי הקלאב הוא לא פחות מהתגשמות חלום: שפע עצום של חוגים החל בברידג', אנגלית, גם אומנות, ציור, מלאכת ויטראז' וגם סדנת ריקודים. החוגים מפוזרים על פני היום, חלקם נערכים בבוקר ואחרים בערב, לנוחות כל מנוי.

"התחלנו גם לבנות כאן מועדון חברים להרצאות" מספר מנכ"ל הקאנטרי "כבר ערכנו הרצאות אחדות, הקהל נהנה מאוד, ואנחנו מתכננים להמשיך ולהזמין לכאן מרצים מן השורה, שיופיעו אחת לחודש. הכניסה למנויים ללא תשלום".

הקלאב בחוף התמרים מארח גם קבוצות לפעילויות של ימי כיף. ארגונים ומקומות עבודה, שמעוניינים להוציא עובדים לימי עיון או לימי גיבוש, נהנים מאוד להגיע לכאן ליום מלא של פעילות מגוונת.

כשבחוץ קר הבריכה המקורה כאן לשירותכם | צילום באדיבות מלון חוף התמרים

פינות הכיף

נכון, המהות של הקאנטרי קלאב בחוף התמרים מכוונת לאימוני ספורט כדי לשמור על תחזוקה טובה ונכונה של הגוף, מטרה שהיא ערך בפני עצמו.

אבל זה לא אומר שאי אפשר לקחת פסק זמן בין האימונים רק לשם כיף…

ומה יש למקום להציע רק לכיף? טוב ששאלתם-

ג'קוזי מקורה הגדול ביותר בארץ

חמאם טורקי

סאונה יבשה וסאונה רטובה.

ובקרוב קרוב ייפתח כאן ספא, למיגון רחב של טיפולים מקצועיים.

הדובדבן שבקצפת הספא: ג'קוזי זוגי לרומנטיים שבינינו. כאן יוכלו להיפגש לבילוי משותף כל הזוגות שנאלצו להיפרד קודם לכן זה מזו בבריכת השחייה…

קווי המתאר של העיר העתיקה בעכו על קו האופק | צילום באדיבות מלון חוף התמרים

באביב ייפתח מלון חוף התמרים החדש

עיקר תשומת הלב של הבעלים החדש והיזם, יוגב בוחבוט, נתונה עכשיו להקמת המלון המתחדש: "אנחנו בונים הכול מחדש. הכול הכול עד אחרון חוטי החשמל וצינורות המים. אנחנו משקיעים המון בעיצוב ובאבזור, אבל כמלונאי מנוסה אני יכול להגיד לך, שהדבר הכי חשוב לאורח, זה לא רק שהברז בחדר שלו יהיה מעוצב ומסוגנן, אלא בעיקר שהוא יעבוד כמו שצריך! ועל זה אני לוקח אחריות מלאה!"

כל מערכות ההפעלה שהיו במלון הישן, החשמל והמים, פורקו והוחלפו במערכות חדישות ומתקדמות.  מערכת מיזוג האוויר, שהיא בדרך כלל עקב האכילס של רוב בתי המלון, גם בעולם, הוחלפה למערכת שפועלת בשיטת VRF המתקדמת ביותר ומותקנת כיום רק במלונות יוקרה מהשורה הראשונה. יתרונה של המערכת בכך שהיא מאפשרת לכל אורח לשלוט ברמת מיזוג האוויר בחדר שלו לפי ההעדפות האישיות שלו, באופן עצמאי בלי כל תלות במערכת המרכזית. "יש אורחים שמגיעים מארצות קרות ויעדיפו לקרר את החדר גם בשיא החורף בארץ, ויש שיעדיפו בדיוק ההפך" אומר היזם בוחבוט "המערכת המודרנית שלנו תאפשר לכל אורח מכל מקום בעולם להתאים לעצמו בדיוק מה שהוא רוצה בכל זמן שיתאים לו".

עוד רגע שקיעה | צילום באדיבות מלון חוף התמרים

חתונה על החוף בשקיעה

דמיינו חתונה בשעת ערביים על רקע תפאורה של חוף הים לאורך כל שעת השקיעה…
או ערב ליל הסדר משפחתי אל מול החלונות הנשקפים אל הים…

המיקום המיוחד של מלון חוף התמרים, בין אזור הקריות של מפרץ חיפה ובין ערי החוף הצפוניות עכו ונהריה, בצל עצי הדקל הרבים, שנתנו למלון את שמו, אטרקטיבי מאוד למי שמעוניינים לערוך כאן כנסים או אירועים, כולל אירועים משפחתיים.

המלון יציע אולמות מותאמים לכל מטרה, בין אם לקהל של מאות אנשים ובין אם לעשרות בלבד.

יהיו כאן 8 אולמות ושני חדרי אוכל. האוכל כולו כשר למהדרין.

עכו העתיקה כמקור השראה

מכל אחד מ- 132 החדרים והסוויטות במלון נשקף הים. מהאגף הצפוני אפשר לראות בבירור את קווי המתאר היפהפיים של העיר העתיקה עכו ומהאגף הדרומי את קו החוף עד המפרץ.

הקירבה אל העיר עכו תהיה נוכחת בכל מקום במלון, בעיצוב ובצבעים. הריהוט השטיחים, הטפטים, גופי תאורה, הכול בגוונים חמים ומחבקים.

"המטרה היא להעשיר את חווית הנופש של האורחים שלנו בתחושת האותנטיות, שיוצר המפגש בין האבן של העיר העתיקה לבין המים והחוף" מסכם הבעלים יוגב בוחבוט את חזונו לעתיד הקרוב, ואפשר לחוש בקולו את ההתרגשות לקראת הבאות.

יש למה לחכות….

צופה אל הבריכה | צילום באדיבות מלון חוף התמרים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות