fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: על חשבון מי צ'יפר גבי נעמן את התומכות בו?

ביולי יצאו מספר תומכות נלהבות של גבי נעמן ליום כיף בספא ראש הנקרה ביוזמתו. התושבים מבקשים לדעת מי מימן את היוזמה. נעמן בתגובה: "לא הושקעו בנושא כספי ציבור"
ספא מפנק. צילום: Breakingpic

יום הרביעי ביולי השנה היה מאוד מרגש למספר תושבות שלומי, שזכו להתארח על חשבון ראש המועצה המקומית, גבי נעמן, בכפר הנופש ראש הנקרה וליהנות מיום פינוק מלא, הכולל עיסויים, אוכל ושימוש במתקני הכפר. עם זאת, תושבים רבים שנתקלו בתמונות ובפוסטים של הנשים ברשתות החברתיות, תהו על סמך מה זכו דווקא נשים אלו בפינוק המדובר.

"את הלב שמים במקום הנכון והוא אף פעם לא טועה" כתבה אחת הנשים בפוסט שהעלתה והוסיפה: "גבריאל נעמן, את תמיכתנו, את הנאמנות שלנו קיבלת באהבה, ולא ציפינו לתמורה בסדר מימדים כאלו".

בפוסט שהעלתה אישה נוספת, שתיעדה בתמונות את יום הכיף, כתבה: "יום כיף לפעילות הכי חזקות של גבי. תודה על יום כיף מושלם בטירוף. #המלאכיות של גבריאל היית חסר לנו."

בתגובה לפוסט השיב לה נעמן: "הבנתי שהיה לכן יום מהנה, שמח ומגבש. זה עשה חשק לעוד אנשים ואני מתכנן עוד יום לגברים שביקשו ממני לעשות יום גיבוש יחד. הבטחתי להם שבקרוב מאוד נסגור שוב עם כפר הנופש ראש הנקרה המשודרג".

ניסינו להבין למה התכוונו הנשים כשכתבו על תמיכה בנעמן, ועל כך שהפעילות החזקות, שכן, הבחירות לראשות המקומית התקיימו באוקטובר 2018, לפני קרוב לשנה. בנוסף, נעמן היה צריך לשלם את יום הכיף בכספים שאינם כספי ציבור, ועל כך, נעמן מסר בתגובה: "יום הכיף לא היה מטעם המועצה ולא הושקעו בנושא כספי ציבור".

משיחה עם התושבים, הם היו שמחים לקבל תשובות קצת פחות לקוניות ויותר שקופות. בקשה לפרטים נוספים מנעמן לא נענתה עד לזמן כתיבת הכתבה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות