fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: ניקול ראידמן למען "לא לאלימות"

ניקול ראידמן כפי שלא ראיתם מעולם בקליפ מטורף עם משתתפים מפתיעים ומסר בועט במיוחד! את השיר כתבה והלחינה עבורה מיכל אמדורסקי שגם לוקחת חלק בקליפ.
ניקול ראידמן | צילום: לאל אוטניק
ניקול ראידמן | צילום: לאל אוטניק

אחרי הביקור הסודי שהמדור סיפר לכם של ניקול ראידמן וצילומי הקליפ הקודם בעיר עכו, הפעם ניקול ראידמן משחררת לאוויר סינגל וקליפ חדש מפתיע, חושפני ועם מסר חשוב נגד אלימות מכל סוג שהוא שהיא גם חוותה על עצמה וחווה עד היום.

בדיוק שנה מאז שהשיקה את הפרויקט המוזיקלי המצליח שלה, שכבר הניב מיליוני צפיות ביו טיוב והפך לאחד המדוברים בשנה החולפת, ניקול שאף פעם לא פחדה להיחשף ולהגיד את האמת שלה משחררת שיר וקליפ שעוסק באלימות כנגד נשים, אלימות ברשת ודרך ההתמודדות שלה ועמידות איתנה שלה מול כל סוג של אלימות דרך שימוש מטפורי – ויזואלי בקליפ.

בתקופה הזו של הקורונה והאלימות הגוברת בארץ נגד נשים, אלימות פיזית, אלימות מילולית, טוקבקיסטים שמרשים לעצמם להשתלח בכל אחד, אלימות במשפחה, אלימות בגני ילדים ואלימות שגם ניקול בעצמה חווה ביום יום, וחוותה בעברה, היא מביאה את הכוח הנשי והיכולת להסביר שחשוב להילחם ולהיות חזקה.

עכשיו היא חוברת לכוח נשי נוסף, מיכל אמדורסקי אשר כתבה והלחינה עבורה שיר חדש עם קליפ שצולם רובו בביתה, נעשה בתנאי הקורונה, בקונספט של אייפון/סטורי – הסטורי של ניקול. כשבמאי הקליפ הם ילדיה מישל וריצי. המסר החשוב שניקול מעבירה מדרך ההתמודדות שלה היא להישאר חזקה, להאמין באמת שלך , ללכת בראש מורם ולא לתת לרוע לחדור אליך. היא כאן בכדי להישאר ואותה ממש לא מעניין מה תגידו..

את כל ההכנסות מהקליפ החדש החליטה ניקול לתרום לעמותת "לא לאלימות" – מפסיקים את האלימות נגד נשים וילדים – מצילים חיים

קו החירום 6724*  (זמין 24/7)

טלפון לתרומות: 09-9579237

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות