fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרס המכובד של האחים ויסמן משמרת הזורע

"קבוצת ויסמן הולדינגס" בבעלות האחים נחום ואריה ויסמן זכתה בפרס בינלאומי על מנהיגות ומצוינות בתחום הרהיטים בטקס שנערך בזום בהשתתפות מועמדים מ- 14 מדינות שונות ברחבי העולם.
קבוצת ויסמן הולדינגס | צילום כרמית בועז
קבוצת ויסמן הולדינגס | צילום: כרמית בועז

הזוכים בפרסי מנהיגות עסקית בינלאומית בתחום הרהיטים לשנת 20/21 הוכרזו בטקס שנערך בזום בהשתתפות מועמדים מ- 14 מדינות שונות ברחבי העולם.

ממזכירות הנהלת תכנית הפרסים הבינלאומית ה- FLA  נמסר: "בתום מיונים רבים הגיע צוות השיפוט הבינלאומי למספר הסופי של 14 חברות וארגונים בינלאומיים וארבעה מנהלים (בניהם אריה ויסמן מישראל) אשר העפילו לשלב הסופי של הכרזת הזוכים בפרסים, סה"כ חולקו 22 פרסים.

ארגונים, חברות ומנהלים מצטיינים אלה מגיעים מקמעונאות, סיטונאות, ייצור,  עיצוב פנים וניהול חברות בתחום הריהוט והעיצוב ומייצגים 16 מדינות המכסות את אסיה, המזרח התיכון, אירופה וצפון אמריקה."

תכנית הפרסים הבינלאומית בתחום הריהוט (FLA) ותכנית הפרסים בתחום עיצוב הפנים (IDA)  נתמכת על ידי CIFF גואנגג'ו – יריד הסחר הגדול ביותר בעולם בריהוט ועיצוב פנים.

טקס הענקת הפרסים נערך מדי שנה ומוכרזים בו עסקים, ארגונים, חברות ומנהלים מצטיינים בתעשיית הריהוט והעיצוב בעולם.

מאז שנת 2008 ה- FLA מכירה במצוינות בתחום הרהיטים ומקדמת את החשיבות של חדשנות, תכניות עבודה קצרות וארוכות טווח, יישום מערכות ונהלים וזאת בנוסף לשיפור ערך המותג של הזוכים, התוכנית מסייעת ומעודדת את חברות הרהיטים והמנהלים להתקדם ולהגיע להישגים גדולים יותר.

לדברי נחום ויסמן יו"ר "ויסמן הולדינגס": "אנחנו חוגגים בקרוב 90 שנה לקבוצת ויסמן וההכרה הבינלאומית על פועלה של החברה ומנהליה מחזקת את המחויבות שלנו לכל החברות והפעילויות בקבוצה, לעובדיה ולשותפיה העסקיים. אנו מודים להנהלת ה- fla על הבחירה ומלאי הערכה על פועלה לטובת תעשיית הריהוט הבילאומית"

אריה ויסמן מנכ"ל "שמרת הזורע" ונשיא "קבוצת ויסמן" שגם זה לקבל את הפרס כנציג המשפחה מסר:

"ההכרה והכבוד על פועלה ודרכה של קבוצת ויסמן שהקים אבי ליאו ויסמן ז"ל לפני כ- 90 שנה מאוד מרגשת, מחזקת ומחייבת את אחי נחום ואותי וכמובן גם את דור ההמשך להקפיד ולשמור על הערכים שחונכנו עליהם. קבוצת ויסמן זכתה בלא מעט הישגים במהלך השנים ואין ספק שמדובר באחד ההישגים החשובים ביותר ובפרט בשנה האחרונה בצל משבר הקורונה, בשמי ובשם הנהלת הקבוצה ועובדיה אני רוצה להודות להנהלת תכנית הפרסים הבינלאומית שדאגה לעקוב מקרוב אחר פעילות הקבוצה ובפרט אחר הפעילות הגלובאלית ולבחור בנו כמועמדים לקבלת הפרס ובנוסף להודות על תרומתה לתעשיית הריהוט באינספור אספקטים".

 

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות