fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסטיבל מחול כרמיאל: אם רק נדע לאהוב

להקת המחול הייצוגית של משגב זכתה גם השנה ובפעם הרביעית ברציפות במקום הראשון בתחרות הכוריאוגרפיה למחול ישראלי בפסטיבל כרמיאל עם ריקוד בנושא דו קיום
אם נדע לאהוב, צילום אלכס הובר (1)

אם רק נדע לאהוב

הלהקה הייצוגית של משגב זכתה במקום הראשון, שנה רביעית ברציפות, בתחרות הכוראוגרפיה בפסטיבל כרמיאל 2019, עם הכוראוגרפיה המדהימה של המנהלת האמנותית של להקות משגב, דגנית רום, בריקוד "אם נדע לאהוב".

אם נדע לאהוב, צילום אלכס הובר

משגב היא מועצה אזורית בלב הגליל, ליד סכנין וכרמיאל, מורכבת מ-35 יישובים, חלקם יישובים קהילתיים כפריים קטנים וחלקם קיבוצים מתחדשים, שישה מהם יישובים בדואיים.

המועצה האזורית מקיימת חיים של דו קיום הלכה למעשה ולכן, לא פלא שדגנית רום בחרה בנושא של חיים משותפים לריקוד עמו עלתה הלהקה לתחרות.

רום אמרה לצפון1: "זכינו. עוד לפני שהגענו לכרמיאל. זכינו דרך ריקוד ואמנות עם הבעת המסר והרצון לפתוח את לבנו, ללא פוליטיקה, מסר אנושי לאהבת האדם באשר הוא. ביחד. יהודים וערבים".

בסרט קצר המציג את המוטו של כל ריקוד, טרם עליית הרקדנים לבמה, הסבירה: "חיים יחדיו, תחת אותם שמים, על פני אותה האדמה. זרות, ניכור וחומות מפרידים בנינו וחוצצים בין העמים. באמצעות היצירה הבאה, מבקשת להקת משגב להעביר מסר אנושי, מסר של תקווה – הבה נפתח את ליבנו, נמוטט חומות ומחיצות ונאפשר חיים טובים יותר זה לצד זה, למעננו ולמען הדורות הבאים. אם רק נדע לאהוב".

ניהול חזרות: מושיק סרדינס. מנהלת הלהקה: עינת גורן. תלבושות: בארי אבידן. עיבוד המוזיקלי: דן ציפורי. מילים: יעל דקלבאום, לובנה סלאמה, מרים טוקאן. לחן: יעל דקלבאום.

אם נדע לאהוב, צילום אלכס הובר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות