fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוגי שחייה, יוגה, זומבה, חיזוק, עיצוב ועוד – כל מה שחלמתם עכשיו בקאנטרי גן עברון

חיי חברה והעשרה חשובים בכל גיל. חוגים הם דרך מצויינת לבנות שגרה שבה אתם חלק מקבוצה, גם בגיל בוגר יותר. חוגי הספורט בקאנטרי גן עברון מספקים הזדמנות לחבר בין אימון גופני מכל הסוגים לבין פעילות חברתית שמסגרתה אפשר להכיר אנשים חדשים ולהנות מבילוי ביום או בערב. ללוח החוגים המלא היכנסו..
סטודיו חדיש ומחודש. צילום: קאנטרי גן עברון
סטודיו חדיש ומחודש. צילום: קאנטרי גן עברון

אם אתם מחפשים חוגים למבוגרים באזור נהריה והסביבה, הכתובת שלכם הוא קאנטרי גן עברון. במקום תמצאו מגוון רחב של חוגים כמו עיצוב וחיטוב, התעמלות נשים, כושר במים, אירובי דאנס, זומבה, יוגה ועוד מגוון רחב של חוגים שיותירו אתכם הרבה יותר בריאים ומלאי אנרגיה.

בריכת קאנטרי גן עברון | צילום יח"צ

אז למה כדאי להצטרף לחוג?

רבים מתלבטים האם להתנסות בחוגים בגיל מבוגר. התוכנית של החוגים מוכיחה את עצמה שוב ושוב ומסבירה בקלות רבה מדוע זה כדאי כל כך. במסגרת החוגים מקבלים תועלות רבות, מפיתוח כושר גופני ושמירה על הבריאות ועד להכרות עם אנשים בני גילנו שהופכים בסופו של דבר לשותפים לדרך.

במהלך הזמן נוצרות חברויות והופכת להיות שגרה קבועה סביב החוג. לצד הפעילות הגופנית עצמה נרקמות חברויות שהולכות איתנו במשך זמן ויוצרות מוטיבציה להגיע לחוגים ולעשות לעצמנו טוב.

קאנטרי גן עברון | צילום יח"צ

הסטודיו

חוגי הריקוד המטריפים באולם האירובי, נותנים סיפוק לנשמה וכוח לגוף. החיטוב המושלם של הגוף יחד עם הכיף, בדינמיות מוזיקלית, סוערת ומקפיצה ובתרבות רקדנית מהפנטת מכל העולם.

מגוון רחב של החוגים כמו ספינינג, טאי-צ'י, HIIT, אירובי דאנס, ריקודי עם, פילאטיס, יוגה ועוד. חוגי כושר במים מאפשרים לכל אחד מאיתנו לבחור את האהבה שלו, את התחום שהכי מעניין אותו ועושה לו טוב. מי שכבר התמכר לחוגים מוצא את עצמו מגיע בציפייה רבה לכל מפגש ולא מוותר על אף אחד מהם.

בקאנטרי תמצאו חוגים דינמיים וטרנדים עם מדריכים מוסמכים ומקצועיים, שנבחרו בקפידה, לאחר התאמה מושלמת ומדויקת עם כל הכיף והבריאות. הניהול האיכותי של הקאנטרי, היחס החברי והמאיר, והאכפתיות האישית, חושפים  לכם חוגים באזור נהריה והסביבה, קסומים ואיכותיים עם מרחב של פנאי וחופש אמיתי לגוף ולנפש.

קאנטרי גן עברון | צילום יח"צ

חוגי כושר במים  – ניסיתם את זה?

אין כמו התעמלות במים; הקרירות הנעימה, ההתעמלות הקלילה, והאירובי הסוחף  ידהימו גם אתכם בתענוג הצלול. ומה עם חוג מאסטר בריכה? – כדי שתרגישו אלופים בכל פעם מחדש כשתגיעו לבריכה בצפון, הצטרפו אלינו ותופתעו מהכיף שבמים.

אז אם אתם מחפשים חוגים באזור נהריה והסביבה, פנו אל הקאנטרי והתאימו לעצמכם חיי תרבות, חברה וכושר מושלמים. לבריאות, לאיתנות ולהנאה מושלמת.

לוח החוגים המלא נובמבר 2022

קאנטרי גן עברון פתוח 7 ימים בשבוע!
לפרטים נוספים והרשמה היכנסו לאתר – לחצו כאן!
או בטלפון: 04-9857999

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות