fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדי החברה לפיתוח עכו העתיקה זכו השבוע להסכם קיבוצי

ההסתדרות במרחב הגליל המערבי דאגו שגם עובדי החברה לפיתוח עכו העתיקה ייהנו מהסכם קיבוצי עם הטבות לא מבוטלות
חתמו על הסכם קיבוצי. צילום: פרטי
חתמו על הסכם קיבוצי. צילום: פרטי

עובדי החברה לפיתוח עכו העתיקה זכו השבוע להסכם קיבוצי הכולל תוספות שכר של שתי דרגות ולמענק חתימה בסך משכורת חודשית. הפרשות לקרן ההשתלמות יגיעו לשבעה וחצי אחוז על חשבון המעסיק, ושניים וחצי אחוז על חשבון העובד, יום בחירה נוסף לכל שנה, שי לחג פעמיים בשנה בגובה 750 ש"ח כל חג. העובדים יזכו ליום כיף פעם בשנה על חשבון החברה ולהפרשה חודשית של 30 ש"ח לקרן תרבות, דמי כלכלה וביגוד. עוד הוסכם כי שכר העובדים בחברה לא יפחת משכר המינימום כפי שיהיה מעת לעת בתוספת של חמישה אחוז.

ההסכם נחתם בתום משא ומתן ארוך בין ההסתדרות, בהובלתו של יו"ר ההסתדרות במרחב הגליל המערבי אשר שמואלי, לבין מנכ"ל החברה יובל פורת, חברי הדירקטוריון ראש עיריית עכו שמעון לנקרי ובאשר מדאח. למשא ומתן היו שותפים גם יו"ר נעמת במרחב הגליל המערבי עופרה אלקיים כהן, חשבת החברה אסנת סעד, היועצת המשפטית אינה צ"רקיס, נציג האיגוד המקצועי עו"ד מוחמד ספייה יו"ר הוועד מרואן חמאד וחברי הוועד.

החברה לפיתוח עכו העתיקה בע"מ היא חברה ממשלתית, שנוסדה בשנת 1967 וכפופה למשרד התיירות. מטרותיה הן פיתוח העיר העתיקה והפיכתה לעיר תיירות בינלאומית. החברה מתוקצבת ע"י כל משרדי הממשלה, וכל הכנסותיה מושקעות בפיתוח העיר ובשיווקה, כשעפ"י הדו"חות הכספים מהשנים האחרונות, ממוצע הרווח השנתי של החברה עומד על 500,000 ₪.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות