fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיקבוקס: מדליית כסף לשיר כהן ממעלות בתחרות גביע העולם

הלוחמת הצעירה והמוכשרת הפגינה יכולת מקצועית גבוהה ונעצרה רק בקרב הגמר, בנקודות, על פי החלטת השופטים. מאמנה אלכס דר: "מעודד מהיכולות של שיר ואנחנו עם הפנים קדימה, לאליפות העולם"
מקום שני בעולם. שיר כהן עם מאמנה אלכס דר | צילום: באדיבות עידן כפיר

שיר כהן (20) ממעלות, זכתה במדליית כסף אחרי שסיימה במקום השני בתחרות גביע העולם בקיקבוקס שנערכה בבודפשט, הונגריה.

בתחרות היוקרתית השתתפו 3,040 ספורטאים מ-46 מדינות.

הלוחמת הצעירה ממעלות, שמתחרה בקטגוריה נשים עד 52 ק"ג, פתחה את התחרות מצוין ורשמה ניצחון על יריבה מפולין, 0:3. כהן המשיכה להפגין נחישות ויצירתיות בקרבותיה ובשלב חצי הגמר גברה על יריבה מפורטוגל בתוצאה זהה של, 0:3.

בשלב הגמר התמודדה כהן מול יריבה חזקה מצ'כיה. הקרב היה שקול כשכהן מפגינה שוב יכולת טכנית וטקטית מצוינת, אך לבסוף התאכזבה כשהשופטים החליטו להעניק את הניצחון לנציגה מצ'כיה, 1:2.

המאמן אלכס דר, שליווה את שיר כהן לתחרות, סיכם בסיום: "אחרי 3 קרבות בשלושה ימים, בהן שיר הציגה יכולות גבוהות, סיימנו את התחרות במקום השני והמכובד ועם מדליית כסף. בקרב הגמר, שיר יישמה היטב את האסטרטגיה שהותוותה לה, עם גילוי טכניקה מעולה. לצערי, מתחילת הקרב התקבלו החלטות שיפוט שהיו נגדה, והקרב הסתיים באופן מפתיע לטובת היריבה מצ'כיה. למרות זאת, אנו בהחלט מעודדים מהיכולת שהפגינה לאורך כל התחרות, הן בפן המקצועי והן בחוסן המנטאלי, ואנחנו כבר עם הפנים קדימה, לאליפות העולם שתיערך בחודש הבא באיטליה. המטרה שלנו כעת הוא לעמוד בקריטריון למשחקי העולם ב-2022".

מקום שני בעולם. שיר כהן עם מאמנה אלכס דר | צילום: באדיבות עידן כפיר

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות