fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, ליגת העל: הפועל מטה אשר/עכו חתמה את הליגה הסדירה בניצחון

הפועל מטה אשר/עכו גברה על מכבי הוד השרון 0:3 במחזור הנעילה של הליגה הסדירה, סיימה במקום השני בטבלה ועכשיו יש לה זמן להתכונן למשחקי הפלייאוף
שחקני הפועל מטה אשר/עכו חותמים את הליגה הסדירה בניצחון צילום: שמעון קנלמן

ליגת העל בכדורעף: הפועל מטה אשר/עכו

הפועל מטה אשר/עכו בכדורעף סיימה את הליגה הסדירה עם ניצחון ביתי בקרב צמרת על מכבי הוד השרון 0:3. המערכה הראשונה עוד הייתה שקולה ונגמרה בניצחון אדום של הקבוצה המקומית 20:25.

חניכיו של המאמן נועם כץ פתחו חזק את המערכה השנייה וטיילו בדרך ל-14:25 וליתרון 0:2 במערכות.

גם המערכה השלישית הייתה די מאוזנת, האורחים מהוד השרון נלחמו, אבל לא יכלו לעדיפות הברורה של מטה אשר/עכו, שהכריעה את המפגש בניצחון שלישי 20:25.

שחקן הפועל מטה אשר/עכו עומרי רויטמן: "היה משחק מאתגר מאוד מול יריבה טובה, אנחנו שמחים על הניצחון שהבטיח לנו את המקום השני בטבלה. כל הכבוד לחבריי לקבוצה ששיחקו בהתלהבות ובמוטיבציה גבוהה. עכשיו, רגע לפני שהפלייאוף מתחיל, ננצל את הפגרה כדי לנוח ולהגיע בהמשך חזקים וטובים יותר".

הפועל מטה אשר/עכו מסיימת כאמור את הליגה הסדירה כשהיא במקום השני בטבלה עם 30 נקודות ומאזן של 10 ניצחונות והפסד אחד בלבד (לאלופה, מכבי תל אביב).

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות